Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varemærke? Hvad må jeg/må jeg ikke?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er igang med at undersøge mulighederne for starte et tøj mærke. I stedet for at få tøjet syet i udlandet, vil jeg bestille allerede færdigt syet tøj dvs. blanke/tomme t-shirt mv. Dernæst efter så sy logo, labels og alt der gør det til sit eget tøj mærke i. Jeg har fundet en leverandør der virker udmærket, Label Free (http://www.gemini.dk/beklaedning/labelfree/) Problemet er, at jeg bliver i tvivl om det kan lade sig gøre, efter som Label Free er et registret varemærke
Mit spørgsmål er så, må jeg købe tøj fra Label Free og så videre forarbejde det, derved så for at kunne sælge det i som eget tøj mærke?

På forhånd tak

Vh. JCA 

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ja, men hvorfor spørger du ikke bare Gemini?

Mvh Jens

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagde forkerte link ind. Mente selvfølgelig linket til producenten http://www.funtex.com/label-free-(1).aspx.

Jeg ved mange bruger Label Free produkterne til print men er det en anden historie når man laver et mærke ud af det? 

Vh. JCA 

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Johansen:

Umiddelbart ja, men hvorfor spørger du ikke bare Gemini?

Mvh Jens



Glemte at svare på dit spørgsmål

Jeg tænkte at der var nogle genier på Amino der kunne svare mig hurtigere, end jeg ville få svar fra producenten :-) 

Vh. JCA

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er deres (funtex') produkter, så det er dem der bestemmer hvad du må gøre med dem.

Det er iøvrigt nok lidt sent at forvente mange kvalificerede svar... alle de fornuftige amino'er er jo for længst gået i seng Wink

Mvh Jens

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46559
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Johansen:
alle de fornuftige amino'er er jo for længst gået i seng Wink
så er det endeligt officielt slået fast som jeg frygtede - jeg er ikke fornuftigt Big Smile - nå om lidt-  sov godt - skal lige ha te. Jeg ville tro du KUN får et præcist svar fra producenten - vi herinde fornuftige eller ej - kan komme med både rigtige og forkerte svar, du må aldrig mene vi er juridiske dommere. Mit gæt er du får ja hvis det er no label - men spørg - det vil være din mindste forsinkelse i det projektSkype-TongueOut

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, som John sagde det... spørg producenten (funtex) eller deres repræsentant (Gemini).

Sov godt når i når så langt!

Mvh Jens

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Rebernik og Scheel advokatanpartsselskab Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej JCA

Et super spørgsmål.

Svaret er i udgangspunktet nej. Det kan du ikke gøre, medmindre Label Free er med på det. Eller hvad de nu hedder.

Det forhold, at de nævnte T-shirts er uden label er ikke det samme som at de er herreløse rettighedsmæssigt.

Når du putter dit varemærke på dem, så angiver du, at varen kommer fra dig. Dette er faktisk en krænkelse af Label frees rettigheder.

Jeg tænker dog, at producenten efter aftale måske vil acceptere dette. Det er jo nok ikke første gang, at deres T-shirts bruges til tryk.

Bedste hilsener

Walther Rebernik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)