Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - klar, hvad syntes I

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Så blev et større webshop projekt færdigt, hvad syntes i om resultatet, vil blive meget glad, hvis i kom med lidt konstruktiv kritik, der kan jo være der er noget jeg ikke har tænkt over endnu, gode ideer eller rettelser, det skal siges at jeg arbejder stadig på SEO, meeen det tager tid :-). Håber i vil bruge et par minutter på at kigge....    http://apotekets-webshop.dk/

Venlig hilsen

Benjamin Busk

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første der falder mig ind:

Header:

Headeren er alt for rodet og fyldt med objekter.

Tilmelding til Nyhedsbrev feltet er ikke brugervenligt, da det er meget smalt og man dermed ikke skal have en ret lang mail , før at noget af teksten bliver skjult. Jeg vil anbefale at smide den ned i en sidebar.

Footer:

Der er ingen belance i footeren, og et telefonnummer står med meget større skrifttype. 

Jeres line dividers i footeren er alt for synlige, og tager for meget opmærksomhed.

Produkt oversigt:

Under en af oversigtssiderne, så ville jeg vælge at placere sorteringsmulighederne øverst fremfor nederst, som det er på nuværende tidspunkt.

Breadcrumbs bliver placeret nede i footeren, hvor de burde være placeret under headeren.

Generelt:

Siderne med artikler er meget kedelige layoutmæssigt, hvor det egentligt ligner et worddokument.

Fejl på knapper her: http://apotekets-webshop.dk/obcms/

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow Jeg må sige dem er satme en flot hjemmeside. Farveteamet er da virkelig gennemtænkt 

Jeg har lige et spørgmål, lige nu er det bare håndkøb, ikke? bliver det så sådan at man kan logge ind som bruger og bestille det man har på elektron resept?  

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Tak for feedbacken :-), da der ting jeg vil tænke over !

Vh. Benjamin

 

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

Tak for kommentaren, lige nu er det håndkøb, dog har vi p-piller som er receptpligtigt, da skal man udfylde cpr.nr i check out, men fase 2 er med en nemID løsning, så man kan logge ind og så bliver det med fuld receptpligtigt medicin. Den løsning håber vi er klar i Oktober/November.

Vh. Benjamin

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin Busk

Jeg synes siden er rigtig flot i farver osv. og det er en udemærket idé med sådan en side. Det kan dog være at det kan blive et problem at folk tror at det er en webshop for alle danske apoteker, altså sådan en officiel side. Det er så vidt jeg kan læse kun for Charlottenlund apotek.

Jeg ved godt at apoteker er selvstændige virksomheder, men de må jo underligge en slags krav for forretning af den slags, når nu der handles med lægemidler osv.

Man kunne eventuelt skilte lidt mere med det i header: i stedet for "sundhed med samvittighed" kunne der stå "Charlottenlund Apotek Online" eller noget lignende.

Hvis I har til hensigt at få flere apoteker med i konceptet og lave en webshop for hver efter samme opskrift, så synes jeg det er ok at I ikke skriver at det kun er Charlottenlund Apotek.

Der kan være regler om den slags I måske ikke har hørt om og jeg gør kun opmærksom på det, for at I ikke skal få et ordentligt slag over nallerne senere.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Sidder lige i skolen, og har kun pause 1-2 minutter, så al min ros må vente. Super flot side, men der mangler et favicon (lige nu er det Magentos default favicon, som kan ses).

Gabriel K. 

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Tak for kommentaren, det som vi gerne vil er at gøre det nemmere for Danskeren at gå på apoteket, vi vil gøre meget i troværdighed og give kunderne den samme service som hvis de gik på det fysiske apotek. Grunden til at vi nævne at det er Charlottenlund apotek som står bag sitet er for at give kunderne vished om at vi er et rigtigt apotek og ikke et eller andet fup apotek som sælger ulovligt medicin m.m.

Med hensyn til lovgivning er alle tilladelser m.m. givet af myndighederne. Men tak for at nævne det.

 

Vh. Benjamin 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Fed side.

Faldt lige hurtigt over, at hvis du sender til Bornholm, så skal du nok lige får den med på dit Danmarks kort.
Ellers ser det fint ud

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lige have ændret dit FAV-icon - det er pt standard Magento (:

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)