Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - klar, hvad syntes I

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Magentos favicon var også det første jeg så, få det lavet om

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 62
Fra  www.tojdyret.dk Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Først, super flot hjemmeside, og rigtig godt farvevalg.

Jeg faldt lige over, at hvis du er på en produktkategori og vælger vis som "liste", så er det nogle utrolig lange "læg i kurv" knapper der vises. Det ser lidt voldsomt ud.

/Jesper Knappe

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

 

Den havde jeg ikke set, du har ret i det ser ikke pænt ud, Tak for det :-)

 

Vh. Benjamin

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Det er en rigtig fin side :)

Det eneste jeg lige kan finde på er at der godt kunne være mere info på produkterne.. Fx denne; http://apotekets-webshop.dk/rygestop/nicorette/nicorette-invisi-dppl-10mg-16t.html

Hvis jeg ikke kendte produktet i forvejen og overvejede at prøve det, ville det være godt at der stod fx at det var et plaster (hvilket jeg kan se på billedet at det er) og hvordan man bruger det, hvor længe det holder osv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin.

Først vil jeg sige det er rigtig flot og overskuelig side. Lige pånær headeren. Den virker ret rodet.
Dernæst når man klikker "Læg i kurv", så vil man ikke nødvendigvis navigeres direkte til check-out med det samme. Det er ihvertfald en dum måde, hvis man gerne vil have mersalg :)

Derudover har jeg et spørgsmål, som jeg ved andre webshops har haft stort held med. Kører der en SMS-service indover dette? Som i at når ens pakke er sendt fra lageret, bliver der sendt en SMS til kunden. Dette giver det et lidt personligt touch, samt at det skaber en god tryghed hos kunden.

 

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Fin side. Et par forslag:

I måske overveje om det kan give et bedre fokus for kunderne, hvis i arbejdede med 2 forskellige knapfarver. Er "Tilmeld nyhedsbrev", "Læg i kurv" og "Bestilling" knapperne lige vigtige? Hvis der er én af handlingerne i vil have mere fokus på (eksempelvis "Bestilling") kunne man lave den i en anden farve.

På forsiden har i: 14 dages returret, Fri fragt over 300, Sikker betaling med E-pay, 1-3 arbejdsdages leveringstid. Dette er rigtig gode elementer som muligvis bør være synlige hele tiden (ikke kun på forsiden).

Placeringen af søgefeltet mindsker fokus på søgemuligheden. Dette er ikke et problem, hvis søgning ikke er vigtigt på siden (tror jeg nu det er på de fleste webshops). Man kunne bytte rundt på søgning og tilmelding til nyhedsbrevet for at give mere fokus på søgning.

Jeg er ikke særlig stor fan af det roterende banner generelt pga. banner blindnes (Mogens Møller har fine inputs til det i sin YouTube ">video). Hvis det er vigtigt at beholde det, kan man tilføje et titel til billederne for at give et hint om hvad der sker når man klikker på banneret.

God vind :)

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg vil bare lige sigt tak for alle de gode råd og meninger omkring vores webshop, der er meget af det som jeg vil gøre brug af, det er super godt at I gider og bruge lidt til på mig og mit projekt. God dag til jer alle.

 

Vh. Benjamin Busk

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)