Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Danmark klar til limited sneakers?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer :)

Jeg og en ven sidder inde med nogle tanker og idér som vi håber på at gøre til en realitet.
Men vi vil meget gerne også høre jeres mening:

- Hvad mener i om idén om at bevæge sin ind i markedet for "limited sneakers"?

- Er markedet stort nok i DK, Skandinavien el. Generalt EU?

- Evt. forslag til hvad man kunne gøre for at være mere attraktiv som en sneakers handler?  

Ser frem til og høre jeres feedback, så vi kan få en god debat omkring emnet.

Mange tak på forhånd
Forsæt rigtig god dag. 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bestemt mene, at der er et marked for limited sneakers, specielt blandt den unge målgruppe, hvor jeg befinder mig i.

Jeg kunne personligt gå tænke mig en forhandler af limited sneakers i Danmark!

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dem som går op i limited sneakers køber vel i forvejen fra udlandet/ebay. Tror ikke markedet i DK er stort nok, men du kan da lave en markedsanalyse

Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Martin, altid godt med personlige holdninger.

Men det skal så siges når det omhandler limited sneakers, så vil prisen også være markant højre end hvad normalt vil betale for et par converse f.eks.
- Hvad mener du om det?

Venlig hilsen
Daniel Najafi 

Martin Dyrhøj:

Jeg vil bestemt mene, at der er et marked for limited sneakers, specielt blandt den unge målgruppe, hvor jeg befinder mig i.

Jeg kunne personligt gå tænke mig en forhandler af limited sneakers i Danmark!

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

LowDog:

Dem som går op i limited sneakers køber vel i forvejen fra udlandet/ebay. Tror ikke markedet i DK er stort nok, men du kan da lave en markedsanalyse. 

Hej LowDog, tak for svaret.

- Det rigtigt nok, men vi mener limited sneakers på ebay er lidt uoverskueligt, ja tæt på rodet. Og vi ser også folk forhandle over facebook.. 
Så vis man nu havde en side specifik til Limited sneakers, vil det være lang mere overskueligt?

- Men jo, markedsanalyse vil bestemt være noget vil vil fortage os.

Venlig hilsen
Daniel  Najafi 

Fra KBH
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

der er da et marked for det Fx sælger Wood Wood, Storm Design, Nørgaard Paa Strøget og O-Z. Det er bare nogle af dem jeg kender der sælger dem. Men det er ikke alle sko der kommer til Danmark desværre, så vis du kan få nogle af dem der ikke kommer til Danmark, i din butik så ville jeg være en af dine kunder ;) 

Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Solheim :

der er da et marked for det Fx sælger Wood Wood, Storm Design, Nørgaard Paa Strøget og O-Z. Det er bare nogle af dem jeg kender der sælger dem. Men det er ikke alle sko der kommer til Danmark desværre, så vis du kan få nogle af dem der ikke kommer til Danmark, i din butik så ville jeg være en af dine kunder ;) 

Hej Morten Solheim,
Tak for svaret.

Det helt rigtigt, kender dem godt. Vi vi også bestræbe os for at få fingerne i dem der ikke kommer til DK.
- Evt. nogle ønsker el. forslag til hvilke?

-Altid interessant med en forbrugers ønsker.

Venlig hilsen
Daniel Najafi 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Najafi:

Tak for svaret Martin, altid godt med personlige holdninger.

Men det skal så siges når det omhandler limited sneakers, så vil prisen også være markant højre end hvad normalt vil betale for et par converse f.eks.
- Hvad mener du om det?

Prisen har meget at sige til, så det er an på, hvor dyrt det bliver. Hvilken prisklasse forventer I evt. at kunne tilbyde?
Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj 
Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dyrhøj:

Daniel Najafi:

Tak for svaret Martin, altid godt med personlige holdninger.

Men det skal så siges når det omhandler limited sneakers, så vil prisen også være markant højre end hvad normalt vil betale for et par converse f.eks.
- Hvad mener du om det?

Prisen har meget at sige til, så det er an på, hvor dyrt det bliver. Hvilken prisklasse forventer I evt. at kunne tilbyde?
Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj 

Det kommer meget and på efterspørgsel og antallet af "skoen" der er blevet udgivet.

- Så kan dersværre ikke give en præcis prisklasse på skoen, men det kan komme til at ligge alt mellem 1000 - 4000 kr.

- Det man vil spare, er nok på fragten. I Danmark betaler man cirka 80 kroner for en forsikret pakke, men hvis en forsikret pakke skal til udlandet koster den pludselig 200 kroner, så mindst 110 kroner billigere, og man vil jo altid hellere sælge til en fra danmark da man også slipper for Iban numre osv.

Der kunne da gives lidt yderligere rabat for at spare tid.

Venlig hilsen
Daniel Najafi. 

Fra KBH
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville nok sige Nike, da der ikke kommer så mange af dem til landet. Hvor adidas's limited sneakers er ret nemme at få fat i ;) 

Men 1000 - 4000 kr. er alt for høj og optimistisk, regn med 1000-2500 kr :) jeg har selv været i USA et par gange hvor de kostede ca 1200-1700 kr st ;) 

Men jeg tror det er svært at få lov til at sælge limited sneakers, da de godt ved at de hurtigt bliver udsolgte (1 til 2 måneder) Men jeg vil meget gerne høre om hvordan du ville få lov til at sælge dem? :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)