Jeg synes hellere ikke man kan finde de rigtige bolcher længere.
Frellsens Chokolade har jo et par bolchervarianter, men det er så det eneste. også lige dem føtex får af og til.
Det kunne være fedt med noget bolcher, men for mig virker bolcher bare som noget en fra halvfemserne skabte og har et firmanavn med endelsen - sen. Altså det virker mere dansk i mine ører.
Hvis nu du valgte at få bolcher produceret og sådan så skulle du måske lave en opinion først, hvilke bolcher savner i eller noget så ved du måske hvad du skal gå efter til at starte med.
"Lakridsvirksomheden kommer ud af 2012 med et overskud på 9,7 millioner kroner mod et overskud 2011 på 7,2 millioner - altså et væsentligt bedre resultat. Egenkapitalen er på 14,4 millioner kroner."
Så noget markedsundersøgelse, rette koncept samt kunne skille sig ud så kan man komme ret langt sikkert.
Jeg tænkte mere på hvis man markedsføre det hipt, og ikke bare noget gammel mands slik. Så kunne det faktisk godt gå og være ret profitable at producer og sælge bolcher under et særligt brand navn
Kan man finde en niche som bliver hot og trendy og noget alle bør have. Altså en trend-bølge, der breder sig som ringe i vandet. Trend-bølger kommer og går.
Hvem husker ikke da alle skulle have Fanta- og CocaCola yoyo'er eller da vi alle gik med BALL trøjer og Kangaroos sko.