Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dør- og telefonsælgere. Hvordan undgår man dem?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 110
Fra  www.Motoriklegetoj.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folks

Vi er to kammerater som står lige på trapperne til at oprette vores første ApS:)

Da vi kommer til at anvende en privatadresse som virksomhedsadresse og vi også får et telefonnr. knyttet til ApS´et har jeg et spørgsmål.

Vi ønsker så vidt muligt at undgå dør- og telefonsælgere. Altså hvordan skjuler vi mest muligt kontaktdata for disse?

Venligst

-Søndergaard-

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu aldrig været udsat for dørsælgere på min privatadresse (hvor jeg har virksomhedsadresse). Derimod har jeg haft en del telefonsælgere, men det er ikke andet end at sige "ikke interesseret".

Jeg vil anbefale dig at få "reklamebeskyttelse" og komme på Robinson listen, hos CVR....

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Brovst
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 64
Fra  HTD-Information ApS Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer to. Lykke til frem over.

Hvis i er bange for folk som vil sælge jer noget, og i har problem med dette, hvordan vil i så have det med at finde nye kunder, der skal gøres et stort arbejde for det, bare med omvendt fortegn.

I stedet for at gemme jeg for sælgere og kunder, så er en bedre stategi lær at takle kontakt med andre mennesker, det kommer i til fremover, det er både revisor, skat, lønforhold, bank og telefon o.s.v

Prøv at se anderledes på denne stilling og lær så hvordan i vil takle dem.

Bedste held og lykke

Tage

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

StenKrog:
Jeg vil anbefale dig at få "reklamebeskyttelse" og komme på Robinson listen, hos CVR....

Reklamebeskyttelse via cvr adskiller sig væsenligt fra robinsonlisten, da det kun er virksomheder der laver udtræk fra cvr, der ikke må ringe til dig.

Har de dine data fra andre steder, kan du ikke gøre andet end at sige nej tak og lægger på, når de alligevel forsætter deres salgstale.

Fra Århus
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 110
Fra  www.Motoriklegetoj.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange tak for jeres indspark og informationer:)

@Tage - jeg synes du læser alt for mange af dine egne tanker ind i mit indlæg:)

Jeg er vant til at tale og mødes med alle typer mennesker i flere forskellige lande i Europa. Det være sig forretningsfolk, faggrupper, børn, unge, voksne og ældre, mennesker fra offentlig myndigheder samt advokater og revisorer.

Jeg ønsker blot at privatadressen skal være et sted hvorfra vi kan arbejde uden at blive kontaktet af 10 telefonselskaber pr. måned - det har jeg nemlig rigeligt med erfaringer med:)

Go aften til jer alle jer virksomme 

-Søndergaard-

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, dørsælgere er ikke lovligt.

Telefonsælgere bruge ofte "hemmeligt nummer", så undgå at tage telefonen. Når de har hemmeligt nummer, kan du jo heller ikke ringe til dem.

Tonny

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også privatadresse og virksomhedsadresse samme sted, og har aldrig oplevet dørsalg rettet mod min virksomhed

Derfor tror jeg, at I ville komme til at sende de forkerte signaler, og potentielle kunder kunne måske nemt få indtrykket af, at I har noget at skjule, hvis ikke I opgiver jeres fysiske adresse i jeres materiale. 

Hvis I gerne vil være fri for telefonsælgere, kan I jo altid vælge at få reklamebeskyttelse på. 

God vind med jeres firma :) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:
Tja, dørsælgere er ikke lovligt.

Også til virksomheder?

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Modsat de øvrige i tråden, har jeg et par gange oplevet dørsælgere på min private adresse, som også (den gang) var min virksomheds adresse. Jeg var ikke selv hjemme, og da jeg har kone og børn, var det faktisk lidt ubehageligt og intimiderende.

Jeg vil anbefale at I benytter de muligheder som er, for at afmelde sig den slags, og evt. får en virtuel adresse til post, medmindre jeres virksomhed er af en sådan karakter, at I får kunder på besøg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Prøv at få en beskyttet adresse - hvis I får held med at overbevise Folkeregisteret om at I lider af allergi over for også de telefonsælgere der lovligt kan henvende sig personligt.

Sørg også for at få hemmeligt nummer hos jeres telefonselskab 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)