Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15.000+ for design og indhold af webshop?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev og spurgte SmartWeb hvad det kostede at få lavet sin webshop af deres partnere og de starter ved 15.000 og så op efter for design og indhold. Er det en fair pris? Synes umiddelbart det virker lidt meget ifht. de andre steder jeg har kigget? :-)

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet nogle af de gratis CMS, prestashop, woocommerce? 

Synes altid det sjovt når de skriver mobil optimeret webshop eller folk der tilbyder responsive design og så er deres egen hjemmeside det ikke selv. :-) 

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på dit behov.

Med med de opensource løsninger som er tilgængelige i dag, kan det godt lyde af mange penge, men det kommer naturligvis an på din kravspecifikation.

Du kan jo i princippet starte en webshop for en plovmand, ved at bruge en opensource løsning som Magento eller PrestaShop og Paypal som betalingsløsning, det eneste der i den forbindelse koster penge, er dit webhotel.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper | 1881.dk:
Det kommer meget an på dit behov.

Jeg skrev jo mail til dem, men bad bare om en pris på design og opsættelse. Sagde ikke noget om helt unikke behov eller andre ting, så jeg skal antage at det er en smule pebret?

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer altid an på hvad du har af specifikationer, og det kommer meget an på løsningen man søger.

Jeg fik på et tidspunkt udviklet en webshop til omkring 49.000 DKK men det var inkl. alt fra SEO optimering til adwords til opsætning, design og ekstra udvikling.

Så det variere meget, der er også freelancere der gør det for mindre end 15.000kr. Ved der er nogle derude som gør det fra 3.000 kr men kvalitet og pris hænger ofte sammen (oftest)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

xxkasper:
Jeg skrev jo mail til dem, men bad bare om en pris på design og opsættelse.

Ingen kan give et ordentligt bud på prisen, udfra de oplysninger. Et bud på 15.000 er derfor nok et forsigtigt bud med forbehold. Det kan både være hammerdyrt og skidebilligt.

Du kan derfor ikke antage noget, og det kan vi andre heller ikke.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er ikke nødvendigvis dyrt, selvom det er mange penge..

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Nej, det er ikke nødvendigvis dyrt, selvom det er mange penge..

Synes som sådan ikke 15000 er mange penge idag. Gider bare ikke tages i r**** når jeg har set folk tilbyde skræddersyede webshops til 6-7000 :-)

Men det er jo nok som der blir nævnt, at der kan være SEO osv. med i pakken. Det var ikke noget der ihvertfald blev udspecificeret :-)

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

xxkasper:
Er det en fair pris? Synes umiddelbart det virker lidt meget ifht. de andre steder jeg har kigget?

Fair i forhold til hvad? ;)

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke til SmartWeb - men 15.000 kr. for en webshop lyder bestemt ikke galt i mine ører, tværtimod. Men som andre har skrevet, så er der ret svært at sammenligne noget som helst uden 100% at vide 1. Hvilke funktionelle og designmæssige ønsker du har 2. Hvad SmartWeb leverer som en del af deres løsning og hvilken service de endvidere tilbyder 3. Hvilket produkt,- kvalitet af dette og service som de eftersigende "billigere" leverandørere leverer.

Det er meget nemt at sammenligne på pris, men det altafgørende er vel i bund og grund, hvad der ligger bag prisen.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)