Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan pludseligt ikke åbne word dok. på min pc??? Er blevet til office... what to do?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja... kender ikke lige kategorien for dette spørgsmål, men sidder og kan pludseligt ikke åbne nogen af mine almindelige word dokumenter hvilket er ret slemt da jeg skal bruge nogen tekster jeg har gemt.

Alle word dokumenter er blevet orange og når jeg klikker på dem står der bare at jeg skal købe office????

Virus eller hvad er det sket?

Surprise

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det med at den direkte skriver at du skal købe office er jo lidt mystisk. Har du i stedet for at åbne dokumentet prøvet at åbne programmet words fra programmer . microsoft office - Du kan jo samtidigt se om du har problemer med at åbne f.eks. excel

Har du det, så må du måske ind og geninstallere office pakken hvis du har den på medie eller andet. Du kan også højreklikke på filen og prøve at vælge ÅBEN MED - og bruge WORDPAD eller NOTEPAD eller hvad den må hedde. Formatering bliver ikke god . men teksten bør være der

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at højre klikke på filen, og vælg "åben med" (word) se om der skulle være 2 words/office

Fra Brovst
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 64
Fra  HTD-Information ApS Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God aften.

Jeg tror du er ude for at have en prøve version af office, og nå prøvetiden er udløbet, så kommer den og siger du skal købe office.

Det kan du gøre, eller du kan komme videre ved at download open office og så bruge den, der kan du godt åbne word filer.

Bedste hilsen Tage Danielsen

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kan jeg hurtigt hjælpe dig med, hvis du logger mig med på teamviewer i 1 minut :)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle... kan se teksterne i wordpad, men ville være super at få word tilbage. Den er bare helt væk fra mine programmer kan jeg se.

Jeg er dog nød til at kigge på det imorgen da jeg er meget træt efter en lang arb. dag.

Mathias Risom:
Den kan jeg hurtigt hjælpe dig med, hvis du logger mig med på teamviewer i 1 minut :)

Og hvad er dette?

:O)

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Teamviewer er et nemt og gratis fjernstyringsprogram, hvor jeg kan forbinde til din PC, og vise dig hvordan vi løser problemet :)

www.teamviewer.com - Start fuld version - Så fortsætter du bare derfra.

Skriv til mig privat, hvis jeg skal hjælpe dig :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)