Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker producent til bolig tilbehør i træ!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 13
Fra  MIMIR design Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino bruger,

Jeg har startet en designvirksomhed og skal have produceret bolig tilbehør i træ. 

Til at starte med skal jeg have produceret en serie bolig tilbehør - til opgaven skal jeg bruge en producent der har en cnc-fræser og har mulighed for at lakkere/male. Jeg har også rigtig mange ting der stadig er på tegnebrættet og skal producers i nærmere fremtid.

Derfor vil jeg rigtig gerne finde en producent/samarbejdspartner i DK eller Europa som har lyst til at arbejde tæt sammen med en lille tegnestue, når der skal laves prototyper, første produktion på ca. 500 og så når salget bliver endnu større og der skal produceres meget! :)

Produktionen skal selvfølgelig være så billig som mulig, men kvaliteten af produkterne er vigtig for mit brand og prisen må derfor ikke være på bekostning af den.

Jeg sætter stor pris på dit input! – og ser på alle muligheder

Med venlig hilsen,

Sigrun

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter størrelse, krav osv kan jeg måske hjælpe med at CNC fræse dine prototyper, dog ikke mulighed for maling / lakering.

Bare et tilbud hvis der går noget tid inden du finder en optimalt partner, og godt vil have lidt fysiske produkter at teste - Held og lykke med det Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 13
Fra  MIMIR design Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik 

Tak for tilbudet! Det vil jeg helt sikkert overveje :)

Mvh.

Sigrun

Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 13
Fra  MIMIR design Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender en der kender en det kunne være interesseret i sådan en opgave? Jeg kunne også godt tænke mig at komme i kontakt med en producent i Polen eller Lithuanien. Er der evt. nogen som har erfaringer med produktion i disse lande? Jeg sætter stor pris på jeres indput! :)

Mvh.

Sigrun

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har skrevet til et firma der hedder Duchcases og henvist dem til dig. Jeg har selv købt fra dem før og deres ting er top kvalitet og de har en cnc fræser :) 

De har bl.a. lavet alle kasserne til den nye DR Bygning, kasser til militæret, til DSV, Velco og special designet kasser til Novo. De kan også godt lave møbler. Har faktisk haft et møbel fra dem til mit fjernsyn. En slags tv skjuler :) 

Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 13
Fra  MIMIR design Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Lyder godt. Tak skal du have! 

Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Sigrun,

Vi er et dansk og kinesisk outsourcing firma der sammearbejde med både dansk og kinesisk fabrik. Vores konsultanter har earfaring som arkitekt og bygningskonstruktør, og har god forståelse i arkitekt tegninger og produktion. Som sammearbejdespartner, hjælper vi  vores kunder med at få en ret produktcennter og kontrollere kvalitet af varer. Hvis du er også interesseret i os, kontrakt venglist os med mail: annidou@hotmail.com.

mvh

Christina

www.micproducts.dk

 

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)