Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan beskytter du din Netbutik mod kortmisbrug?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Måløv
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Teller holder Gå-hjem-møde Torsdag den 19. september 2013 kl. 15-17.30 om sikker nethandel, med gæstetalere fra FraudId og Epay.

Der er stadig få ledige pladser - skriv til breie@teller.com for tilmelding og yderligere info.

Først til mølle.

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber, du vil bringe den omfangsrig tråd om Teller op på vore vegne, da vi ikke har mulighed for at møde op med så kort varsel.

"Pas på! Teller...."

Der er er meget tilbage for Teller at gøre for at beskytte vores Netbutikker - og ikke mindst mht. service og information. Teller har misvejledt os og tager ikke noget medansvar, hvilket har ført til denne tråd med mange interessante indlæg

http://www.amino.dk/forums/t/206534.aspx?PageIndex=1

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

fraudID som deltager i panelet i gå hjem mødet kender den lange tråd ud og ind hvis det hjælper

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Bettina Eierdal:

Teller holder Gå-hjem-møde Torsdag den 19. september 2013 kl. 15-17.30 om sikker nethandel, med gæstetalere fra FraudId og Epay.

Der er stadig få ledige pladser - skriv til breie@teller.com for tilmelding og yderligere info.

Først til mølle.

Jeg synes det er et rigtigt fint initiativ at I vælger at invitere os, selvom det er med noget kort varsel :o)

Kunne det være muligt at optage mødet, og lægge det online til os der ikke har mulighed for at deltage? Vi er jo en del der meget gerne vil vide mere om hvordan vi beskytter os bedst muligt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Måløv
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været igennem den omfangsrige tråd om Teller - og jeg kan se, at der er et stort behov for information omkring dette emne og ikke mindst om grænsefladerne i forhold til misbrug og indløsning.

Du er meget velkommen til at sende mig en mail, så jeg har mulighed for at undersøge, hvordan det kan være du ikke er inviteret til arrangementet i første omgang og jeg vil naturligvis også meget gerne samle deltagere til en gentagelse.

Mvh Bettina

Fra Måløv
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide med en optagelse - jeg undersøger muligheden.

mvh Bettina

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)