Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne mailhosting

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger på nuværende tidspunkt Google Apps Business, samt gratisDNS, der peger på Google apps. Domænet er et dk. Jeg bruger kun domænet til mail, kalender og kontakter, som Google apps styrer. Det er med tiden min ide, at der også skal bygges en hjemmeside på, men det er først om lang tid. Jeg giver 40 euro årligt, ca 300 kr pr bruger, da jeg gerne vil samle mail, kalender og kontakter i Outlook, som ikke er mulig med den gratis version (Mener heller ikke at den findes mere). Samtidig er jeg glad for push af mails på min mobil.

Er der andre alternativer jeg bør overveje end google apps, hvis jeg kun er interesseret i mailhosting (Exchange). Det skal lige siges, at google apps jo tager 40 euro pr. bruger. Jeg har ca brug for 4-6 brugere, så det vil hurtigt løbe op, hvis jeg fortsætter med google apps.

Håber der er nogen, der har været i samme situation.

Mvh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for feedback. Jeg har tjekket det lidt ud, og der ser ganske fornuftigt ud. Nedenstående link, viser de forskellige "produkter" som microsoft tilbyder, men i mit tilfælde er "Værtsbaseret e-mail(Exchange Online Plan 1)" vel det jeg behøver? Altså kun en echange løsning til et domæne.

http://office.microsoft.com/da-dk/business/sammenlign-alle-office-365-til-virksomheder-planer-FX104051403.aspx

Microsoft: "Værtsbaseret e-mail(Exchange Online Plan 1)"
24,30 kr eksl moms pr. bruger pr. måned (365 kr årligt

Google: "Google Apps Business"
18,75 kr eksl moms pr. bruger pr. måned (40 euro = 300 kr  årligt)

Øvrige exchange løsninger koster omkring de 75 kr pr. bruger pr. måned.

Mit behov: 4 brugere med tilslutning til outlook, online adgang og integration til smartphones.

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Fra  .... Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "thematch"

Hvis du bare skal bruge adgang til mail er det fint med "plan 1".

Priserne du ser på Microsofts hjemmeside er listepriser - så der er lidt at hente ved at handle dem igennem en partner.

Jeg vil kunne sælge det til dig for 22 kr. pr bruger/pr. mdr. ex moms.

Skal du bruge et .dk domæne kan jeg sælge dette for 50 kr. ex moms for 12 mdr.

Til sidst skal det nævnes at vi selv kører Office 365 - Enterprise E3, og hvis man har brug for fuld officepakke og intranet - så er det en super fed løsning.

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik du det til at virke?

Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg endte med at benytte google apps.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Du kan oprette et webhotel 1, til 10,- kr. /mdr. på Meebox.dk , hvor du kan oprette Ubegrænset E-mail adresser med adgang til din Outlook.

Du har domæne som er gratis at flytte over, senere kan du oprette din hjemmeside på samme webhotel, uden at du skal til at flytte din mail box.

Fremtids sikker løsning.

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Madsen:
Du kan oprette et webhotel 1, til 10,- kr. /mdr. på Meebox.dk , hvor du kan oprette Ubegrænset E-mail adresser med adgang til din Outlook.

Niels, det er POP3 e-mail uden kalender....

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Der bliver skrevet at han gerne vil bruge Outlok til kontakt og kalender: 

Copy: da jeg gerne vil samle mail, kalender og kontakter i Outlook, som ikke er mulig med den gratis version (Mener heller ikke at den findes mere).

Samtidig er jeg glad for push af mails på min mobil.

Ved at oprette sin egen webhotel når man har eget domæne, og videre sender mails til sin Outlook, så har man alle funktioner som man ønsker sig.

 

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)