Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cameye IP kamera til 299,-

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Super ang. live video.

2. Jeg tænkte faktisk på om der var højtaler i kameraet. Kan se mange har to-vejs kommunikation, så man kan tale til babyen, indbrudstyven eller hvad end... :-)

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

sabinaogmika:
2. Jeg tænkte faktisk på om der var højtaler i kameraet. Kan se mange har to-vejs kommunikation, så man kan tale til babyen, indbrudstyven eller hvad end... :-)

Der er desværre ikke 2-vejs kommunikation i.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har fundet en app til Iphone som virker med det kamera og er der nogen der har fundet en guide til at sætte det op så man kan tilgå det off-location?

Uanset hvordan jeg sætter IP adresser m.v. op i kameraet får jeg af vide, at det jeg indtaster ikke er gyldigt :-(

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 04:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Er der nogen, som kan bekræfte, at dette er billedkvaliteten man kan forvente? Jeg har prøvet at se efter indstillinger, så jeg kan gøre det bedre. 

Jeg sidder 2 meter væk på billedet. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 05:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas, hvis kameraet er som de fleste andre i den prisklasse, så skal du selv indstille fokus ved at dreje lensen manuelt. Den gør det ikke automatisk. Du kan givetvis få et skarpere billede, men HD er det jo ikke.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Er der nogen, som kan bekræfte, at dette er billedkvaliteten man kan forvente? Jeg har prøvet at se efter indstillinger, så jeg kan gøre det bedre. 

Jeg sidder 2 meter væk på billedet. 

Hej Andreas.

Jeg købte også nogle af de kameraer.

De har ikke autofokus, så du skal lige indstille fokus ved at dreje manuelt på linsen.

Efter min mening er de udemærkede kameraer til prisen, når først de lige er installeret og indstillet.

Min eneste anke er, at der ikke er tilgængelig opdateringer til softwaren til kamerarene eller ny firmware til dem.

Angiveligt er det teknisk muligt, men jeg har bare ikke kunnet finde et sted at downloade opdateringer m.m.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det passe at prisen er steget til 499?? Sad

Til 299,- tager jeg gerne 2-3 stk Smile

Hilsen Morten

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er desværre rigtigt :(

Vi fik lov at sælge et parti til 299,- og de blev hurtig solgt, så vi valgte at fortsætte med produktet, men til kr. 499,-

Det er godt nok ikke lige så godt som 299, men stadig halv pris :)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)