Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du betale 49 kr i fragt for en skjorte ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg ved det emne er blevet diskuteret mange gange herinde. Men eftersom emnet er vigtigt og er afgørende drive en succesfuld netbutik, tager vi den lige op igen :)

FRAGT, hvad kan man forlange i fragt ?

Vil i betale 49 i fragt for en skjorte ?

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer meget an på hvad jeg har givet for selve skjorten. Hvis den koster en 10'er, så vil jeg nok ikke give 49,- for fragt. Men hvis vi er oppe på de 800-900 kr, så kunne det da godt overvejes.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Min krop er så mærkeligt sat sammen, at jeg aldrig vil købe skjorter og bukser i en webshop - det skal prøves. T-shirts og strømper kunne jeg godt finde på at købe på nettet, og der vil jeg have gratis fragt, for jeg ved hvor stor avance der er på det lårt. :o) 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 28
Fra  BEYXND Clothing Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden vi har implementeret fri fragt på alle ordrer, har vi set en stigning i konverteringer :-) Jeg er ret sikker på, at det er normen, når du vil sælge tøj. Folk forlanger fri fragt i branchen :) Evt. smid de 49 kr. oveni prisen, og reklamer med fri fragt i stedet. Prøv dig frem og lav nogle splittests, for at se hvad dine kunder reagerer bedst på.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er krig på fragten inden for shops med beklædning, så hvis du tager fragt kan det være et parameter for at blive valgt fra.

Men en fragtpris bør efter min opfattelse ikke overstige 15% af varens værdi, for så vil jeg mene at jeg kan finde den billigere i de fysiske butikker.

Men hvis du har "eneret" på salget af skjorten, så kan du roligt knalde fragt på.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange andre så vælger jeg gerne en e-shop hvis produkterne ikke er dyrer i sidste ende, men hvis fragten er gratis/billigere.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis fragt eller max 30,00 kr. Evt. fri fragt ved køb over 1000,00 - eller noget i den retning;)

BH

Lars

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lidt komisk spørgsmål faktisk. :)

Du/kunden betaler jo uanset fragten, om du kalder det fragt, eller bager det ind i prisen.

At flere og flere kunder forventer "gratis" fragt, er blot et udtryk for at de ikke forstår sammenhængen.

For de som handler for større beløb - flere varer, betyder det endda højere samlet pris, end hvis fragten stod separat.

Men ak, hvad gør vi dog ikke for de kære kunder :)

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er helt enige. Jeg talte også kun om hvad der psykologisk kunne bremse mig i en betalingsproces hvor jeg stod med mit kreditkort i hånden.

Jeg forundres ofte over hvor mange der ikke sætter sig i køberens sted. Bare det at man på dette vitale tidspunkt kommer til at overveje om det er dette firma man skal handle hos eller ej, er da tåbeligt.

BH

Lars

Jesper Laugesen:
Du/kunden betaler jo uanset fragten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)