Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Windows 8 - Aaargh....

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Kanth - konsulent Anne Thomsen Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hurra for genvejstaster, når man har været en skovl og investeret i det nye Windows 8.

Har googlet i vildskab, og mangler stadig genvejstasten til at genstarte pc'en. En Amino der kan hjælpe?

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Windows 8 er da et fantastisk styresystem. Jeg er blevet helt vild med det!

m.h.t. dit spørgsmål vil du måske finde dette nyttigt. Held og lykke med det!

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne.

Hvorfor ikke bare få Windows start-knappen og det normale Windows skrivebord tilbage? ;-)

Det kan du med den gratis Classic Shell.

Vælg den seneste færdige version: pt. version 3.68.

Håber du kan bruge det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel,


Her holder jeg altså med Anne... Det er noget værre juks det de har lavet synes jeg! :) Det bedste havde klart været hvis man stille og roligt gik over til det som Win8 kører med, i stedet for det pludselige spring...


- Anders 

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

[Win]+Idea [pil ned] X 10 (Så er vi på den sikre side), [pil op], [højre], [enter], [op], [op], [enter]

Så kan du gøre det helt uden at kigge :)

Windows 8 er rimelig tæt på fantastisk efter min overbevisning, problemet er, som altid, at der er rigtig mange brugere der er meget lidt omstillingsparate - Sådan har det jo været HVER gang, nogen i hele verdenshistorien har introduceret noget nyt... Nyt design på facebook? 1.000 grupper med "Det gamle var bedre", næste gang det sker opretter de samme mennesker de samme grupper, for nu var det det design de kritiserede sidst der pludselig faktisk havde nogen kvaliteter de ikke lige kunne se med deres gigantiske skyklapper.
Hvis man prøver at spille med, i stedet for imod, så vil de fleste finde en masse kvaliteter i Windows 8 :)
Langt de fleste jeg kender der fortsat kritiserer det, har endnu ikke prøvet det - Flot..

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Fra  OrbiTide Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt at denne tråd lige kommer dagen efter jeg har skrevet en længere kritik af win8. Jeg er enig i at folk for det meste brokker sig over det nye, men jeg tror IKKE der var mange der var kede af det da win Vista fik sin afløser. Min pointe er at man bør imødegå de nye tiltag hvis de udgør en reel forbedring, og jeg mener ikke at det nye windows er særligt smart. Det er et forsøg på at skjule 'overflødighedsfunktioner' i et simpelt interface, og det betyder for mange at det er besværligt at tilgå de ting som ikke lige er blandt designerens udvalgte.
Resultatet er krav til revision og omstrukturering af traditionelt workflow, hvilket i sig selv kan være sundt nok, men idet man må indstille sig på det nye snævre interface, vil man muligvis opleve at man arbejder i et system som er dedikeret og designet til en anden og mere specifik målgruppe...
Mvh.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Anne, 

Det er sq noget lort for den almindelige bruger. 

Jeg har selv installeret start8 http://www.stardock.com/products/start8/  

Det er gratis i 30 dage, og hvis det så er godt, kan du købe det for ca. 25 kr., eller afinstallere det igen. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

clauskc.dk:

Jeg har selv installeret start8 http://www.stardock.com/products/start8/  

Det er gratis i 30 dage, og hvis det så er godt, kan du købe det for ca. 25 kr., eller afinstallere det igen. 

Classic Shell er gratis. Jeg benytter det på både bærbare og stationære computere med Windows 8.

Der er mulighed for at springe over den nye Windows 8 startside, når computeren starter op, og lander man jo direkte på det gode gamle Windows 8 skrivebord, som man kender.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

mandeblad:

[Win]+Idea [pil ned] X 10 (Så er vi på den sikre side), [pil op], [højre], [enter], [op], [op], [enter]

Så kan du gøre det helt uden at kigge :)

Windows 8 er rimelig tæt på fantastisk efter min overbevisning, problemet er, som altid, at der er rigtig mange brugere der er meget lidt omstillingsparate - Sådan har det jo været HVER gang, nogen i hele verdenshistorien har introduceret noget nyt... Nyt design på facebook? 1.000 grupper med "Det gamle var bedre", næste gang det sker opretter de samme mennesker de samme grupper, for nu var det det design de kritiserede sidst der pludselig faktisk havde nogen kvaliteter de ikke lige kunne se med deres gigantiske skyklapper.
Hvis man prøver at spille med, i stedet for imod, så vil de fleste finde en masse kvaliteter i Windows 8 :)
Langt de fleste jeg kender der fortsat kritiserer det, har endnu ikke prøvet det - Flot..



Hvis du var til stedet bukkede jeg mig i støvet og kyssede dine sko!

det er så spot on som noget kunne være! 
Kender så mange der render rundt og kritiserer Windows 8, selvom de aldrig har prøvet det. En del af dem er Mac-brugere og claimer at deres system er det bedste uden sammenligning. Jeg har været hos apple i en periode, og jeg skal aldrig tilbage. Men Microsoft har ramt helt plet med Win8, og efter at ha' brugt det i godt et halvt år er jeg blevet sindsyg glad for det, og alting går meget hurtigere. Af og til bruger jeg stadig Linux, men med Windows 8 føler jeg bare ikke trang til at komme væk fra mit primære styresystem mere. 

De fleste jeg hører tale om Windows 8 kritiserer det p.g.a. udseendet. I mean... Come on, udseendet? Det fås ikke meget mere brugervenligt end Windows 8. Jeg har ikke én eneste gang haft behov for min gamle Startmenu knap i hjørnet. Windows knappen kan jo alt.

Og tendensen med at "det gamle var bedre" irriterer mig også. med den indstilling sad vi stadig alle sammen og skrev på stentavler Yes

Nå.. lad stjernekrigen begynde. 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kørt Windows 8 siden en af de tidlige builds pga. kravende til det software jeg skal bruge på jobbet.
Men der er ingen tvivl om at det system prøver at sælge på det metro-design som skulle være så topmoderne.

Min produktivitet kommer slet ikke i nærheden af når jeg sidder ved OS X som har så uendelig meget mere at byde på.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)