Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO optimering på min webshop som er lavet på Prestashop!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet en webshop på Prestashop. Den er næsten helt færdig, og nu mangler jeg lige få ting, før jeg kan skyde den i luften.

Jeg har brug for hjælp til at lave noget seo optimering. Enten hvor jeg får forklaret hvorledes man gør, eller at der er en der vil gøre det for mig (mod betaling selvfølgelig). 

Derudover har jeg brug for hjælp til at få lavet noget på siden, som jeg ikke selv kan finde ud af.

Så hvis du er en prestashop ekspert - så vil jeg blive rigtig glad for at høre fra dig.

På forhånd tak - og god weekend!

Ghazal

Fra Vadodara
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Fra  e-Intelligence Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er sikker på at mit firma vil være i stand til at hjælpe dig med både SEO optimeringen og de ting du mangler at lave på selve siden. Send mig en mail og så kan vi tage en snak om hvad du mangler på siden samt dine SEO krav/ønsker

Du kan tage et kig på firma vores danske firmaside http://dk.eintelligenceweb.com/

Mvh 

Jonas Stoffregen

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ghazal.

Hvis du lige smidet et link til din webshop, er det meget nemmere at danne et oveblik over hvor der skal tages fat :-) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

GhazalM:
Jeg har brug for hjælp til at lave noget seo optimering. Enten hvor jeg får forklaret hvorledes man gør, eller at der er en der vil gøre det for mig (mod betaling selvfølgelig). 

Hej GhazaIM,

Vi ( Krak Media Group - en del af Eniro koncernen ) vil meget gerne byde ind på opgaven - kik her kampagne.krakmediagroup.dk

Vi arbejder professionelt med Google Adwords, Micrsoft BingSEO, Konverterings optimering, Open AdExchange (push annoncering på danmarks største medier såsom Berlingske, Jyllandsposten, EkstraBladet, TV2, Børsen, BT, Sporten.dk, Boligsiden, Jydske Vestkysten samt mange flere), Video samt mobiltilpasset websites.

Du er velkommen til at ringe på 4171 6898 eller skrive til mig på mfg@krakmediagroup.dk så vil jeg gerne komme forbi og finde ud af hvad du helt nøjagtigt skal bruge.

Hvis andre har interesse så er i selvfølgelig også velkommen til at ringe eller skrive.

Fortsat god dag....

//Martin Friis Guldborg

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Du skriver

Jonas Stoffregen:
Du kan tage et kig på firma vores danske firmaside http://dk.eintelligenceweb.com/

Det er rigtig fint at jeres firma der er baseret i indien gerne vil ind på det danske marked, men i bør altså have danske ansatte. Jeres danske side er helt tydeligt ikke skrevet af en dansker. Bliver den SEO du tilbyder så også skrevet på dette ubehjælpsomme "danske" der vises på jeres hjemmeside.

Dette er faktisk ment som en hjælp - Jeg synes I skulle kigge jeres danske side igennem og få den skrevet på rigtig dansk. Så er vi nok mange der kunne blive fristet til at få SEO til "indiske priser"

Hilsen

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Fra Vadodara
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Fra  e-Intelligence Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peder

Takker for dit input. Jeg er godt opmærksom på at det danske sprog på siden ikke lever til den standard det gerne skulle. Vi er derfor os igang med at få det hele rettet til for at få fjernet de fejl i sproget og grammatikken som vi efterfølgende har fundet.

Jeg vil dog gerne tilføje at jeg er dansker, og at jeg beklager fejlene i hjemmesidens sprog. Havde en stram deadline med at færdiggøre oversættelserne lige efter min ankomst til Indien, og lavede derfor uheldigvis nogle fejl som vi først opdagede efterfølgende. 

Du kan dog være helt rolig vedrørende kvaliteten af vores SEO service. Vi har allerede et par års erfaring på det danske marked inden beslutningen blev taget om at vi skulle fokusere mere her.

Mvh

Jonas Stoffregen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)