Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg den eneste der ikke kan komme på meebox?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så virker det hos mig igen:)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne jo spørge deres support ved at oprette en supportticket. Så får du lejlighed til at gøre deres teknikere opmærksom på, at dit specifikke site ikke loader, som du forventer det. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, men hvorfor skriver de det på Twitter? under 200.000 danskere har det, når der tænkes på at der er over 3 millioner danskere har Facebook

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

artikelservice:

Ja, men hvorfor skriver de det på Twitter? under 200.000 danskere har det, når der tænkes på at der er over 3 millioner danskere har Facebook. 

En stor del af "online" iværksættere har en Twitter profil :)

Men vil give dig ret i, at det er underligt de ikke har opdateret Facebook også.

PS: kører ved mig igen.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
artikelservice:

Ja, men hvorfor skriver de det på Twitter? under 200.000 danskere har det, når der tænkes på at der er over 3 millioner danskere har Facebook. 


Twitter er et anerkendt medie for de fleste hostingudbydere til at poste statusmeldinger, som kun er relevante i kort tid.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu også positive erfaringer med Meebox og deres service... Deres servere kører ikke så hurtigt, men de er jo ganske fine til affiliate-sites o.l.

Har aldrig problemer med at få dem i tale og når jeg chatter med dem, oplever jeg et serviceniveau, som mange virksomheder rent faktisk kunne lære af.

Nu ser det også ud til at virke her igen... puha...

Nå ja, undskyld jeg ikke selv fik tjekket hverken deres FB eller Twitter, tænkte jeg slet ikke på...

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Og ja, tak John for dine foslag og hjemmesiderne her... Kendte dem ikke, men absolut gode redskaber næste gang.

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Du kunne jo spørge deres support ved at oprette en supportticket. Så får du lejlighed til at gøre deres teknikere opmærksom på, at dit specifikke site ikke loader, som du forventer det. :-)

Mon ikke deres support er opmærksomme på problemet, når de har skrevet på twitter at de er under DDoS angreb.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som de fleste har fanget, rammes vi pt. af et DDoS angreb fra nogle tusinde ip adresser rundt omkring i verden. Vi og vores leverandør kæmper for at få gjort op med det hurtigst muligt, men det er selvsagt ikke nemt. Det kan ske for alle (og sker med jævne mellemrum også for alle), og er desværre udenfor vores umiddelbare kontrol, når det er i den her størrelsesorden. Vi og vores leverandører gør vores bedste og får det hele online igen hurtigst muligt. 

Fede Malerier:
Meebox har altid haft rigtig mange problemer. Det lader ikke til at de har helt styr på det derinde.

Det passer nu ikke (nogen af delene), men jeg tror du har skrevet det i alle tråde de seneste par uger, hvor vi er nævnt, så du er meget velkommen til at skrive direkte til mig på ace@meebox.net og fortælle hvad det går ud på, for noget er tydeligvis gået galt. Men som jeg skriver ovenfor, er dette altså ikke sket som konsekvens af fejl inde hos os.

Go' lørdag aften.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

Som de fleste har fanget, rammes vi pt. af et DDoS angreb fra nogle tusinde ip adresser rundt omkring i verden. Vi og vores leverandør kæmper for at få gjort op med det hurtigst muligt, men det er selvsagt ikke nemt. Det kan ske for alle (og sker med jævne mellemrum også for alle), og er desværre udenfor vores umiddelbare kontrol, når det er i den her størrelsesorden. Vi og vores leverandører gør vores bedste og får det hele online igen hurtigst muligt. 

Fede Malerier:
Meebox har altid haft rigtig mange problemer. Det lader ikke til at de har helt styr på det derinde.

Det passer nu ikke (nogen af delene), men jeg tror du har skrevet det i alle tråde de seneste par uger, hvor vi er nævnt, så du er meget velkommen til at skrive direkte til mig på ace@meebox.net og fortælle hvad det går ud på, for noget er tydeligvis gået galt. Men som jeg skriver ovenfor, er dette altså ikke sket som konsekvens af fejl inde hos os.

Go' lørdag aften.

Hvem mon har interesse i at lægge jeres servere ned?  

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)