Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International blogging / Entrepeneur

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du være bare en lille smule mere specifik?

Når det så er sagt, er forsiden mildest talt elendig. Den fortæller mig intet om hvad hulen det er for et site eller service. Så jeg var hurtigt væk igen.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

DVS DU KAN IKKE ENGELSK?

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt engelsk, og jeg forstår fint det der står på siden, men der er intet der fortæller mig hvorfor det skulle være interessant for mig at registrere mig. Med mange muligheder for at netværke via internettet (som jeg gætter på at det handler om) på MySpace, Mingler, Amino osv. skal der altså noget særligt til før jeg gider registrere mig på endnu en portal. Og hvis ikke det særlige er til at få øje på, ja, så er jeg ret hurtigt videre.

~
Anja

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Lykke Nielsen:

DVS DU KAN IKKE ENGELSK?

Jens, det er efterhånden symptomatisk at du alligevel ikke lytter til kritik når du er kommet så langt i processen som til at poste dine links herinde. Så måske skulle du poste i jantetæskeren istedet. Jeg forstår ikke hvorfor du beder om folks mening. (og jeg forstår både dansk og engelsk)

/Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Lykke Nielsen:

DVS DU KAN IKKE ENGELSK?

Are you kidding me? Jeg er for fanden da ikke tysker.

Hvis du ikke kan tåle kritik, så lad være med at spørge. Og what's up with the caps?

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler at definere en målgrupper og en årsag til at den målgruppe skal bruge din portal. Herefter skal du lige af med alle stave og formuleringsfejl, dem er der mange af. Mit råd er at oversætte det hele til dansk og starte der, det er nemmere for dig at skrive dansk, at få dansk PR osv. det du har gang i knækker ud nakken på. Og så husk lige at oprette en masse fake brugere, det ser sgu ikke godt ud at du er den eneste bruger som snakker med sig selv..

Held og lykke med det.

 

Dbh Martin

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hmm. Jeg syntes måske dine AdSens er lige lovlig overkill -de fylder en del på siden, og sådan noget giver ikke mig lyst til at bruge en side, da jeg lidt får fornemmelsen af at der bare sidder en eller anden bag siden, og er lidt ligeglad, men bare gerne vil tjene penge !..

Det vil vi selvfølgelig allesammen - jo sku, vil jeg også !.. Men.. det er bare ikke den fornemmelse folk skal få når de møder siden første gang ;) .. 

 

Derudover - ja så mangler jeg lidt en grund til at skulle oprette mig, som de andre siger.

Det ligner ikke et sted med super glødende entens over vigtig netværks aktivitet , så enten skal du have en masse ind fra dit eget netværk, for at være aktive, eller også skal du smaske en fandens masse fake brugere på.. (Ja, faktisk måske begge dele, så dine egne kontakter også tror de møder nogle nye!)..

 

Designet er lidt dystert måske..  

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)