Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomsservice - og rengøringsfirma søger feedback på ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :)

Jeg søger lidt feedback på min nye hjemmeside. Jeg søger friske øjne som kan se alle de små fejl som jeg ikke selv kan se, både på design, grafik, seo , stavefejl.. kort sagt : giv den gas :)

Jeg arbejder som sagt med ejendomsservice ( trappevask, snerydning, vinduespolering osv ) og laver også lidt privat rengøring og kontorrengøring.

Er siden - Troværdig og nem at navigere rundt i ?

1000 tak kære Aminoer !

RETTELSE : Jeg tror sgu lige jeg linker til siden ( damn man er blevet for gammel til seo, når man glemmer at linke ) : http://www.aktiv3.dk  ( bare surf rundt på siderne. Se gerne den her side også med tilbudsbokse ( virker de ? ) : http://www.aktiv3.dk/ejendomsservice-koebenhavn

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Din side fremstår pæn og på en måde diskret. Måske har I holdt rigtig meget igen med farverne

her er et par kommentarer til forsiden - der kunne godt komme noget mere slagkraft over jeres salgstekster, det er måske småting, men prøv at tænk over det alligevel.

1)

Vores ejendomsservice er præget af høj kvalitetskontrol.

- jeg ville hellere have en service præget af høj kvalitet. (som I så måske kontrollerer )

2)

.. og trappevask er en stor del af vores ejendomsservice ( sammen med snerydning, haveservice, handymanopgaver
osv.

-hvorfor starte med "...og" og hvor slutter din parantes?

3)