Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomsservice - og rengøringsfirma søger feedback på ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :)

Jeg søger lidt feedback på min nye hjemmeside. Jeg søger friske øjne som kan se alle de små fejl som jeg ikke selv kan se, både på design, grafik, seo , stavefejl.. kort sagt : giv den gas :)

Jeg arbejder som sagt med ejendomsservice ( trappevask, snerydning, vinduespolering osv ) og laver også lidt privat rengøring og kontorrengøring.

Er siden - Troværdig og nem at navigere rundt i ?

1000 tak kære Aminoer !

RETTELSE : Jeg tror sgu lige jeg linker til siden ( damn man er blevet for gammel til seo, når man glemmer at linke ) : http://www.aktiv3.dk  ( bare surf rundt på siderne. Se gerne den her side også med tilbudsbokse ( virker de ? ) : http://www.aktiv3.dk/ejendomsservice-koebenhavn

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Din side fremstår pæn og på en måde diskret. Måske har I holdt rigtig meget igen med farverne

her er et par kommentarer til forsiden - der kunne godt komme noget mere slagkraft over jeres salgstekster, det er måske småting, men prøv at tænk over det alligevel.

1)

Vores ejendomsservice er præget af høj kvalitetskontrol.

- jeg ville hellere have en service præget af høj kvalitet. (som I så måske kontrollerer )

2)

.. og trappevask er en stor del af vores ejendomsservice ( sammen med snerydning, haveservice, handymanopgaver
osv.

-hvorfor starte med "...og" og hvor slutter din parantes?

3)

Lige som at trappevask er en stor del af vor ejendomsservice, er kontorrengøring en stor del af vores erhvervsrengøring i København

-vend det om så dit budskab kommer frem: "Kontorengørring udgør en stor del af vores erhvervsrengøring i København. Vi udviser omhu, grundighed og naturligvis stor diskretion...."

Øverst:


Med vores ejendomsservice er det er fuldstændig som at have en 
gammeldags vicevært – bortset fra en lang række af fordele.

Vi kommer på uanmeldte besøg hos vores medarbejdere.
Vi belønner dem, når de løser opgaven bedre end forventet.Det sker tit
Og vi skåner vor alles fælles miljø ved at bruge økologiske rengøringsmidler

Overvej:

Vores ejendomsservice fungerer som en god gammeldags vicevært, dog med en lang række funktioner oveni. 

Vi laver uanmeldte kontrolbesøg for at sikre at vores medarbejder gør deres bedste, og det gør de!  Alle medarbejdere belønnes for en pletfri indsats.

Vi skåner miljøet ved at bruge...

Held og lykke

Caroline

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak Caroline !

Jeg har faktisk brugt en pro tekstforfatter herinde fra Amino.  Han tager 1000,- kr i timen og ret velanset. De tekster jeg fik fra ham var fyldt med stavefejl, og generelt var hans service dårlig. Tak for at pointere nogle flere af hans fejl. i syntax osv. Jeg vil få det rettet.

Og ja jeg vil gerne have den diskret i farverne.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har også lige været forbi din hjemmeside. Ser enkelt og flot ud, syntes dog den er ALT for neutral - farver er der godt nok ikke meget af :)

Syntes den er rigtig nem at navigere rundt på, og nemt at finde de oplysninger jeg tænker man skal bruge (inkl. pris eks.)

Dog mangler der et billede af dig/jer, så man har en idé om hvem man bestiller - Det betyder nemlig meget for mig. 

K

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Body2care ,

Husk på at vi er et rengøringsfirma / ejendomsservice / trappevask osv. Vi skal virkelig virke seriøse. Der er seriøst mange brodne kar i vores branche. Folk ringer ikke til os for at få en festlig, underholdende oplevelse, men ja LIDT ekstra farver er ikke skidt.

Og ja der kommer et billede i bunden til højre af mig og min bror.

Fedt nok at den er nem at navigere rundt i, det er jeg glad for at høre ! 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu betyder lidt farver jo heller ikke at man er useriøs. Har selv været i branchen med mit eget vinduespudserfirma, så kender godt til det.

K

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jimi. Godt du ikke er skræmt helt væk fra Amino;) Vi kan jo ikke undvære dig!

Farverne er da fine og ja måske lidt afdæmpede. Men det er jo en smagssag. Den grå ramme i midten havde jeg nok valgt helt hvid.

Ham/hende der tekst-eksperten vil jeg da gerne have navnet på i en PM en dag. Bare så man ikke spilder tid på vedkommende;)

Men med hensyn til dine priser på ejendomsservice i de der bokse... så skal vi vist have "en alvorlig snak" om det en dag;) Så siger jeg ikke mere om det...

BH og fortsat god vind!

Lars Fjord

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars :)

Tak fordi jeg føler mig velkommen igen :) Ja jeg har ikke været her så meget det sidste 1 ½ års tid, men kan mærke det er meget rart at være tilbage igen. Med over 3500 indlæg har jeg også lagt lidt herinde tidligere ;)

Tak for feedback, men jeg kan ikke sende PM til dig herinde. Skriv eventuelt til : jh@aktiv3.dk

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er PM rettet - mærkeligt at det selv slår sig fra;(

BH

Lars

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)