Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-cigaretter på kontoret - hvad tillader du?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Debat:  

Vi kan nok alle blive enige om at rygning på kontoret - og rygning generelt -  høre en anden tid til, op til 1980'erne....

Men hvad med e-cigaretter?  

Jeg er i syv sind...primært grundende manglende viden. Tillader du e-cigaretter på dit kontor?

Med venlig hilsen,

Peter

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du har ret. Rygning hører en anden tidsalder til.

Derfor er rygning af enhver art forbudt på mine kontorer.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos os er e-cigaretterne også bandlyst fra kontoret. Vi har en sund politik som skinner igennem i vores frokostordning og fælles aktiviteter - og det er naturligvis ikke foreneligt med det signal som e-cigaretten sender.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv e-ryger, og selv om jeg ikke er ansat - men derimod selvstændig, så ville jeg aldrig ryge på min e-cigaret ude hos kunder. Ifølge - efterhånden mange undersøgelser, er der intet giftigt/skadeligt i det man udånder (det er kun vanddamp), men som andre også er inde på, handler det vel mere om signalet man sender. Og hvis folk har kunnet gå udenfor for at ryge analoge cigaretter, kan de vel også gøre det med "digitale" cigaretter.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Det er ekstremt giftigt og der er naturligvis ingen grund til at støtte hensynsløse misbrugere på den måde.

Fede malerier en blog om malerier

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ej nu må i da simpelthen stoppe med alt det hykleri! 

Det kan umuligt genere nogle, at man sidder der med lidt vanddamp som hverken sætter sig i tøj/møbler eller lugter på anden måde. 

Prøv at tænk på den effektivitet som man går glip af, hvis en medarbejder skal ud og ryge på sin e cigaret som ikke generer nogen? 

Medarbejderen vil i løbet af sin arbejdsdag være ineffektiv, i kortere eller længere perioder i løbet af en arbejdsdag, ifb. med at skulle planlægge hvornår der skal dampes lidt og måske sidde med mindre abstinenser som påvirker ens effektivitet. 

Hvis jeg nu siger at man forbyder e cigaretter på sin arbejdsplads, vil dette hurtigt kunne resultere i 15-30 minutters tabt effektivitet i løbet af en 8 timers arbejdsdag. 

Hvad koster det din virksomhed, at din medarbejder er ineffektiv i 15-30 minutter om dagen?

Lad vær med at se det som en gene, se i stedet på din medarbejders sundhed(færre sygedage), fremfor at ryge almindelige cigaretter som kunne være et alternativ til e cigaretten. 

Det er på med ja hatten, for du ønsker at dine medarbejdere er så effektive som overhovedet muligt for det er din egen løn det går udover!

Jeg er selv tidligere ryger og ryger den dag i dag ikke på nogle former for tobak/damp, men jeg synes at det er fedt at se, at medarbejdere kan dampe hvor de end ønsker det og vide, at de er mere effektive end dem der arbejder for jer :) 

Husk nu det gode humør! 

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fede Malerier-> Det er da en påstand du er nødt til at underbygge...

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I de kontormiljøer jeg omgås er det tilladt. 

Det skal dog siges, at medarbejderne som benytter sig af denne løsning har meget lavt forbrug.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Interessant som man tolker forskellige signaler. Kommer jeg på et kontor med e-cig, ser jeg åbenhed, et levende miljø og højt til loftet. Selvfølgelig med udgangspunkt i at dampen fra e-cig er uskadelige for alle andre.

Men husk nu at fjerne cola og riskager samtidig... sindssygt farligt!!. Kommer til at tænke på lemmings :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Men husk nu at fjerne cola og riskager samtidig... sindssygt farligt!!. Kommer til at tænke på lemmings :)

Hos mig står coladåserne heller ikke fremme, hvor der kommer kunder. Og riskager, hvad er det? ;-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)