Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny wordpress slider kom med feedback

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har lavet en ny wordpress slider som jeg godt kunne tænke mig lidt feedback på

inden jeg går live og forsøger at sælge den

det var tænkt at den skal koste 15 usd

 

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det ser godt ud, men det ville irriterer mig at billederne bliver strukket helt ud af proportioner. Hvis du får rettet det, får nogle flottere billeder på og gør designet af knapper osv. lidt mere moderne tror jeg sagtens du vil kunne sælge det :)

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud Lars!

Jeg kan specielt godt lide, at billederne bliver fremhævet med en lille tekstboks når musen glider hen over.

Jeg savner dog, at din slider ikke bevæger sig af sig selv – altså med langsom fart (måske du allerede har tilført denne mulighed?).

Over all en fed plugin.

Hvor sælger du den fra?

 

Mvh Thomas

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Fin slider... Men jeg tror at prisen på $15 vil afskrække mange fra at købe. Hvis jeg var dig, så ville jeg splitteste på prisen, f.eks $10 eller $15.
Der jo en forskel for dig, om du sælger 4 stk. til $10 eller du kun sælger 2 stk. til $15...

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Rigitg godt lavet.

Synes dog at hastigheden på scroll, samt sløringen i kanterne ikke helt fungerer. 

15$ vil jeg ærlig talt ikke give for det, som det er nu. Hvis det kom ned omkring de 8-10 stykker kunne det godt ske.

Alt i alt godt lavet.

Held og lykke med projektet og forhåbentlig nogle salg.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker godt fra min iPhone, men du burde have swipe effekt med, så det virker på en smartphone i stedet for at man skal trykke i siderne.

Jeg lagde også mærke til at billederne i slideren ikke er korrekt proportioneret, det er ikke godt.

Din hover effekt for mouse over virker på mobil, når man trykker én gang på billedet og så kan man læse i tekstboksen. Når man så trykker igen kommer man til siden med indholdet. Det synes jeg rigtig godt om.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestemt fed idé Lars - Men Smile

Er ked af at se, som der også er blevet nævnt, at billederne strækker sig (Kan man ikke skallere dette procentvis)?

Da der er mange billeder og indhold i slideren, loader den langtsomt og scroller langtsomt.
- Forsøg evt. at komprimere billederne med http://www.smushit.com/ysmush.it/

Hvis der var et slide med mulighed for video, et kun med billeder, samt et med kun tekst, tror jeg sagtens folk vil betale $15 - $20.

Som Jens også rigtig nok er inde på, burde den også have swipe funktion.

Er slideren responsive? - Ellers vil jeg foreslå dette.

Ellers et fedt og alternativt tiltag! - Thumbs up Smile

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

 

Slideren ser udemærket ud og fungere også som den skal. Der er dog 2 ting som skal rettet hvis jeg skulle bruge den.

1. Hastiheden på slideren er smule hakket. Jeg ved selvfølgelig ikke om du har inkluderet en funktion hvor man selv kan sætte hastighed på slideren eller ej.

2. De små thumbs skal helst holde proportionerne, det nytter ikke noget at der er billeder som enten er strukket ud eller sammenpresset, det ser ikke særlig godt ud.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)