Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på www.indo-cafeen.dk er giv mig din mening!

Er siden for rodet, for uoverskuelig?

 

På forhånd tak!

 

 

 

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke at den virker uoverskuelig og den virker også nem at bestille i.

Det eneste der slog mig var at den grønne tekst på forsiden kan lidt svær at læse uden at knibe øjnene sammen.

Det er bestemt en fin skrifttype, men se om du ikke kan gøre den lidt mere læsevenlig.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 7. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har nok ret!

Jeg har ændret teksten. Er det bedre nu? Eller skal omriset af teksten hel væk?

 

 

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lige lidt småinput:

 Det første der slår mig når jeg kommer ind på forsiden er, at teksten i det billede du har lagt som velkomst er ret svær at læse. Desuden vil det være en god ide ikke at bruge billeder til tekst (søgemaskiner kan ikke læse hvad der står i et billede).

På produktoversigten skal man lige undersøge en ekstra gang hvornår det ene produkt slutter og det næste starter, der er mangler lidt en klar grafisk markering.

Hvis du har flere sider med produkter (Side 1, 2 osv...) Skal linket til næste side være tydeligt. Ellers får du aldrig solgt noget fra side 2.

Dankortlogo'et ser sjovt ud. (Det gør mig utryg når den slags ting ikke er som det "bør" være)

På din bestillingsside står der "Copy billing info" på en knap og "Submit", mens alt andet er på dansk.

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener der står i reglerne at man skal markere at man accepterer handelsbetingelserne. Altså at man krydser af i en boks - jeg ved ikke om det er nok bare at skrive at ved tryk på fortsæt accepterer man dem?

Menuen i venstre side bliver meget lang - måske kunne nogle af de funktioner i har der rykkes andre steder hen?

Jeg kan ikke finde: CVR nummer, adresse og telefonnummer til jer - de SKAL stå der. Jeg ville ydermere aldrig handle et sted hvor jeg ikke kunne se hvem jeg handlede med.

Jeg kan meget godt lide det grafiske udtryk i har på siden: Synes i har ramt den rigtige "kaffestemning" Big Smile

Mvh.
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

senzala:

Jeg har ændret teksten. Er det bedre nu? Eller skal omriset af teksten hel væk?

Du skal ikke bruge et billede, men hvis du gør, ja så skal omridset væk og der skal ikke ligge billeder bag teksten. Smile

Arbejder med online salg og design.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

senzala:

Jeg har ændret teksten. Er det bedre nu? Eller skal omriset af teksten hel væk?

Skrev lige et svar der "blev væk" (Sikkert fejl 40):

Teksten er bedre, men jeg vil stadig anbefale dig ikke at bruge et billede til tekst. Hvis du endelig vil gøre det så skal omridset, og billederne i baggrunden også væk...

/Mathias

EDIT: Det gjorde det så ikke alligevel, det var bare forsinket. Godt det er fredag! Men så fik du hele to svar Stick out tongue

Arbejder med online salg og design.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bedre, men som der står i et andet indlæg så lad være med at bruge et billede til den tekst.

Byt desuden rundt på teksterne i din title tags så det ikke er den statiske tekst der står forrest, men i stedet den tekst der er individuel for hver side.

Enig i at der skal være mere information om hvem I er.

 

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 7. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Tak for dine input. Det er rart at have nogle friske øjne på siden, når man har siden og gloet på den i lang tid.

Det sidste først. Adresse og CVR er rettet, var smuttet ved en opdatering af siden

Er nu igang med at rette de andre ting..pheww  troede lige at jeg havde weekend Wink  

 

 

Tilmeldt 7. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Tak for kritikken.

Har nu ændret forsiden, som I begge nævnte, samt de små justeringer med dankort logoet og den engelske tekst.

Er igang med en egentlig info side om siden.

God weekend!

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)