Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Suite Pro

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

er der nogen her inde, der har prøvet dette modul?

magento extension - SEO Suite Pro
http://www.magentocommerce.com/magento-connect/seo-suite-pro.html

eller kan anbefale et seo modul til magento?

eller skal man holde sig væk fra denne slags?

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej Jonathan

Jeg har lige checket dette SEO suite pro ud of så vidt jeg kan se, så køber du 2 koder for $149  - det er en lidt dyr pris for en kodning der i nogle tilfælde slet ikke er nødvendig.

Det drejer sig om Canonical URL og Robots Meta tags. - Det er nogle som man selvfølgelig godt kan anvende men du er efter min mening meget bedre tjent med at købe så mange andre ting - Jeg ville anbefale at du i stedet brugte samme beløb på at få en SEO-mand til at ofre 2 timer på din shop når den er klar.  - enten undertegnede eller en anden her fra Amino. - Så ville du kunne både få de samme tags og funktioner puttet ind direkte alligevel af en "Pro", og samtidig få 10 - 20 andre ting klaret i et hug.

Det piner mig altid når jeg ser skruppelløse folk udbyde et dyrt plugin, der kunne programmeres på 5 minutter af en der kan HTML. - Det er utroligt at du og mange andre "snydes" fordi i ikke kan HTML. Helt ærligt - hvis du har en webshop så kunne du spare tusindvis af kroner ved at bruge en formiddag på lidt basis html.

Det siger jeg selvfølgelig fordi jeg selv for 8 år siden selv blev så frustreret at jeg brugte et par timer på lidt basis HTML, og selvfølgelig har udbygget og perfektet det siden.

Hilsen

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er helt hen i vejret det du siger Peder Andersen, 149$ for et modul der kan ret meget så at sige, og meget mere end bare canonical URL og robots metatag. Du skulle nok lige have læst om pluginet lidt dybere end det lader til du har gjort. Ved ikke om du bare tager en lille time pris, eller bare kun vil arbejde for håndøre, men at sige at han kan få dig eller en anden programmør til at lave det samme som det plugin kan for hvad der svare til under 1000,- for mit vedkommende under 1 times arbejde, er nok lige lovlig meget i underkanten.

Til trådstarter, Jeg har brugt det modul en gang, og der synes jeg det var et godt modul. 149$ er i mit hovede småpenge set i forhold til den tid man som programmør skulle bruge på det, eller for den sags skyld, hvis du selv skulle bruge tiden på det. Køb modulet og brug tiden du har sparet på det du er god til, frem for at få det programmeret, eller selv gøre det.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ikke være mere enig end med Kim.

Nu har jeg jo mødt webshop-ejere der mener de har tabt det jeg ville tage til takke med som årsløn, fordi de ikke havde lavet de redirects de skulle. 

Det hele kan så ikke løses med redirects. Der skal også canonical tags til, og så virker det hul i hovedet hvis 150 dollars er afgørende.

De webshops er oftest så mega dårligt sat op mht SEO så netop de tekniske ting kan virkeligt gøre en forskel på om det er dig der kommer til tops i Google eller ej. 

Desværre lader selv webshop-leverandører hånt om dette, men der er Kim Tetzlaff ikke en af dem. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Kim

Jeg tror egentlig at vi stort set er enige om at der bør optimeres, blot er vi ikke enige om hvorvidt man bør købe sig fattig i plugins, eller man bør lade en fagmand kigge på det og få ryddet op og optimeret. Der skal ofte alligevel laves så meget tilretning, at der skal fagfolk til. Jeg har ofte set at selv om folk fik et plugin, så blev det alligevel ikke optimalt udnyttet.

Men det er et holdningsspørgsmål.

Hilsen

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,

jeg er interesseret i "SEO suite pro" eller et andet seo modul fordi jeg har et brands modul på elodea.dk/brands, som skaber dublicate content!

F.eks.

www._______.dk/lelo

www._______.dk/lelo?cat=29

www._______.dk/lelo?price=1000-

www._______.dk/lelo?cat=3&farver=212

www._______.dk/lelo?cat=3&farver=212&price=700-800
 

jeg har fået af vide at det kan løses via Cannonical URL’s

– så filtrene IKKE skaber dublicate content.


Hvordan løser jeg mit problem med dublicate content på mit brands modul bedst?

SEO-mand eller modul eller noget andet?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peder Andersen:

Til Kim

Jeg tror egentlig at vi stort set er enige om at der bør optimeres, blot er vi ikke enige om hvorvidt man bør købe sig fattig i plugins, eller man bør lade en fagmand kigge på det og få ryddet op og optimeret. Der skal ofte alligevel laves så meget tilretning, at der skal fagfolk til. Jeg har ofte set at selv om folk fik et plugin, så blev det alligevel ikke optimalt udnyttet.

Men det er et holdningsspørgsmål.

Hilsen

Peder Andersen

Det handler hverken om et holdningsspørgsmål eller at købe sig fattig i plugins/moduler. Klart der findes et utal af plugins og moduler som stort set ikke kan noget og som man betaler overpris for, og som er kodet dårligt mm, Men der bliver spurgt om et specifikt modul hvortil du kommer med et svar som bære meget præg af at du ikke har sat dig ind i det modul, eller har prøvet at bruge det.

Jeg er selv meget stor tilhænger af at programmere tingene selv, så de bliver eksakt som jeg gerne vil have, men jeg vil mene at det er billigere at få tilrettet et allerede programmeret modul, frem for at få det programmeret fra bunden. Ja man skal som programmør sætte sig ind i hvordan modulet er lavet, hvad der er tænkt mm. Men omvendt, skal man jo som programmør sætte sig ind i så meget mere hvis det skal laves fra bunden. ikke kun hvordan man sætter canonical eller robots metatag, men også hvordan DC virker, hvad der er DC, hvordan man bedst løser det og meget mere, ellers vil man jo ikke kunne lave den perfekte løsning :) og hvor mange programmøre tror du der rent faktisk ved nok om DC til at kunne løse det til perfektion?

Og det koster altså betydeligt mere at programmere det fra bunden end bare at købe et modul, og komme videre med projektet.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan R:

Hvordan løser jeg mit problem med dublicate content på mit brands modul bedst?

SEO-mand eller modul eller noget andet?

Det gør du med Cannonical URL. Og der tror jeg det er nemmest at få fat på et modul :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan R:

Hej ,

jeg er interesseret i "SEO suite pro" eller et andet seo modul fordi jeg har et brands modul på elodea.dk/brands, som skaber dublicate content!

F.eks.

www._______.dk/lelo

www._______.dk/lelo?cat=29

www._______.dk/lelo?price=1000-

www._______.dk/lelo?cat=3&farver=212

www._______.dk/lelo?cat=3&farver=212&price=700-800
 

jeg har fået af vide at det kan løses via Cannonical URL’s

– så filtrene IKKE skaber dublicate content.


Hvordan løser jeg mit problem med dublicate content på mit brands modul bedst?

SEO-mand eller modul eller noget andet?

ok, så det eneste du gerne vil bruge fra SEO Suite PRO er canonical tag?

er det tilfældet er der ikke nogen grund til at købe sig et modul til at gøre det du kan se på dette modul: http://www.magentocommerce.com/magento-connect/canonical-url-for-magento.html

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kim,

Min webside har Canonical URL indstillet i magento, undtagen brands extension som ikke bliver påvirket af den indstilling, desværre!


ang. Yoast extension så er denne extension for 1.4 og jeg bruger Magento 1.7.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)