Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør og mærke

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg havde en distributør i Polen, som ville sælge mig varer fra mærker jeg kommer til at sælge. Mærker som Tampax, o.b., always og sådan. Men nu er min ordre blevet for lille, da de skal have et salg på én palle pr produkt. En palle tamponer af én slags er rigtigt mange, og for mange for mig.

Kender i andre steder i Europa man kan købe disse varer (tamponer og hygiejnebind) hos distributører? Eller skal jeg tage kontakt til mærket?

Håber i kan svare, for uden varer ingen forretning :-(

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker umiddelbart at det bedste er at tage direkte kontakt til producenten. Så slipper du også for at mellemleddet voldtager prisen. ;-)

Køb billigt tøj på nettet hos DKs største online tøj outlet www.lagersalg.nu | Udsalg af dametøj

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved dog ikke, om producenten vil kræve at produkterne bliver samme pris som i supermarkeder, så mine kunder ikke sparer penge :-(

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil producenten ikke, for det er ulovligt. Men de kan evt tilbyde dig så ringe en avance at det ikke kan betale sig andet, eller de kan vælge ikke at sælge til dig....

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Hvad endte du med at gøre mht. din leverandør? Fandt du en anden eller gik du videre med den samme leverandør?

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathies.

Jeg har samme leverandør som før, og har ikke haft nogle problemer endnu - kunne ikke finde andre der havde samme produkter i samme antal Smile1

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du har problemer med at ramme mængderne, så kan vi måske godt indgå i et samarbejde, hvor vi slår en ordre sammen, og derved køber mere hjem og får det billigere.

Kontakt mig på: mark@parfume-s.dk

Skriv gerne hele portefølje og vi kan tage den derfra ;)

mvh Mark

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)