Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RE-Design eksisterende logo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Tokyo
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kreative grafikere/designere/tegnere.

Jeg har for nyligt overtaget en 6 år gammel virksomhed som skal have pustet noget nyt liv i sig. I den forbindelse vil jeg gerne købe noget hjælp til at få re-designet det eksisterende logo. Jeg ønsker at holde fast i form, farve mm. af det logo der allerede er, så vi ikke bliver alt for "nye og anderledes".

Opgaven går ud på, at pudse det gamle logo op, male det lidt i kanterne og få det til at ligne det "gamle" bare i en nyere, flottere og mere moderne udgave. + efterfølgende at designe brevpapir, visitkort og flyer/salgsmappe (kun grafisk, vi står selv for alt tekst).

Sidder der en her på Amino med 110% styr på RE-Design af logoer + en fornuftig sans for "moderne" visitkort og kan fremvise nogle flotte før/efter billeder fra tidligere opgaver, høre jeg meget gerne fra dig/jer.

Send venligst tidligere RE-Design arbejde og gerne en FAST pris enten her gennem Amino på PM eller mail : akisato (at) live.dk

(Max budget 6000.- kr.)

FYI. Ingen før/efter billeder af tidligere arbejde, ingen svar retur!

Med venlig hilsen

Aki Sato 

Tilmeldt 2. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også lægge opgaven på Elance. Der vil du kunne få 50 tilbud i løbet af 24 timer.

MVH

Anja

Fra Tokyo
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja_78:

Du kan også lægge opgaven på Elance. Der vil du kunne få 50 tilbud i løbet af 24 timer.

MVH

Anja

 
Hej Anja,
 
Tusinde tak for idéen.
 
Det kan være jeg vil kigge i retning af Elance senere hen, men til at starte med vil jeg gerne forsøge at holde opgaven på dansk grund og få det fulde udbytte af folk med forståelse for æ, ø og å. (som er en del af logoet og hele virksomhedens grund idé)
 
/Aki
Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Aki:

Hej kreative grafikere/designere/tegnere.

Jeg har for nyligt overtaget en 6 år gammel virksomhed som skal have pustet noget nyt liv i sig. I den forbindelse vil jeg gerne købe noget hjælp til at få re-designet det eksisterende logo. Jeg ønsker at holde fast i form, farve mm. af det logo der allerede er, så vi ikke bliver alt for "nye og anderledes".

Opgaven går ud på, at pudse det gamle logo op, male det lidt i kanterne og få det til at ligne det "gamle" bare i en nyere, flottere og mere moderne udgave. + efterfølgende at designe brevpapir, visitkort og flyer/salgsmappe (kun grafisk, vi står selv for alt tekst).

Sidder der en her på Amino med 110% styr på RE-Design af logoer + en fornuftig sans for "moderne" visitkort og kan fremvise nogle flotte før/efter billeder fra tidligere opgaver, høre jeg meget gerne fra dig/jer.

Send venligst tidligere RE-Design arbejde og gerne en FAST pris enten her gennem Amino på PM eller mail : akisato (at) live.dk

(Max budget 6000.- kr.)

FYI. Ingen før/efter billeder af tidligere arbejde, ingen svar retur!

Med venlig hilsen

Aki Sato 

Hej Aki

Du er også velkommen til at sende mig en email på kevin@lund.dk med dit nuværende logo. Så pifter jeg det op for dig i vector format, til en fornuftig pris du kun kan blive glad for :)

Mvh Kevin Lund
Freelace grafiker & programmør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)