Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gi så noget kritik!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Så er designet blevet 100% ændret på www.brugtstyling.dk og jeg har brug for nogle eksterne øjne, efter at have siddet begravet i koder i 2 måneder!

Hvad er skidt, og hvad mangler på siden?

Tror i den nye "Køb & Salg" - afdeling på siden vil fungere bedre end den hidtidige måde (hvor man lavede sin annonce i forumet).?

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Stieper!

En flot hjemmeside, men jeg synes den er bare en anelse for mørk. Farvetemaet er flot og passende, men igen, lidt for mørkt.

Måske kunne der ændres lidt på baggrunden?

Mvh. Artemis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Artemis,

Tak for kommentaren.

Mht. at ændre på baggrunden, er det ikke min top-prioritet, da det er en ret omfattende opgave ;-)

Men det er noteret at farverne er mørke.

 Stieper

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at, det er et flot site - div funktioner og sektioner flyder og virker godt med hinanden. Også godt at se du har fået intigreret forumet ind i designet da nogle "glemmer" det eller ikke får hjælp til samme.

 Syntes det er et site med potientale - især nu når styling er på mode.

 

Held og lykke

 mvh

kasper kejser

http://www.her.dk  

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Artemis, siden er for mørk.

Det vil nok tage et minut i Photoshop at ændre. Skru 50% ned for opacity på dit baggrundsbillede og den er hjemme.

Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogle hurtige kommentarer til siden:

* Må erklære mig enig med de andre - siden er for mørk og kontrastløs. Hvis ikke du ønsker at ændre baggrunden, kunne du evt vælge at ændre den inderste baggrund til en lysere farve eller hvid.

* Det er en god ide med visning af "seneste indlæg" på forside - det fortæller mig som besøgende at der er liv på siden. En ting undrer mig dog: sidens tema er "køb og salg af brugt styling", men de seneste annoncer vises ikke på forsiden. Jeg mener disse annoncer må være det centrale, og bilgalleri m.m. må komme i anden række?

* Du anvender en meget populær billede-popoup-feature. Personligt er jeg ikke vild med den, fordi den tager fokus og fratager mig kontrollen. Dette er vel nok en smagssag - blæret ser det jo ud :-)

* En kort kommentar til forumet: Jeg undrer mig over at forumet indeholder annoncer og diskussioner af disse - hvad skal køb / salg sektionen så anvendes til? - Hvor lægger jeg min annonce?, i forumet eller i Køb/salg?

* Jeg vil altid gerne vide, hvem der står bag en side og hvor de holder til - det kan jeg umidelbart ikke se.

* Tilmeld nyhedsbrev: Det ville være en rar service hvis jeg allerede på forsiden kunne tilmelde mig (hvis der var felter til navn og email)

 

Det var vist det for nu. Skulle du have lyst til at inddrage et link til min relaterede net-butik (link herunder) , skal du naturligvis være meget velkoemmen ;-)

God vind!

 /Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres mange kommentarer og konstruktive forslag.

Før i tiden var annoncerne på siden kun mulige at lave i forumet - men nu er det blevet adskilt, og der er kommet et separat marked, hvor det er meningen at man skal oprette annoncerne fremover. Jeg har dog ikke fundet ud af, om man skal smide annoncerne fra forumet over i markedet, eller om man skal lade dem være, og så låse de enkelte sektioner i forumet for yderligere nye topics og samtidigt henvise til at lave nye annoncer i markedet i stedet??

Jeg er 100% enig i at der skal være en oversigt over seneste annoncer på forsiden, da det er dem siden primært handler om... Problemet relaterer sig til ovenstående, da der ikke er kommet så mange nye annoncer, og dermed tror jeg det vil se lidt dødt ud - men naturligvis kommer der heller ikke så mange annoncer når folk stadig kan lave dem i forumet... Hvad synes I jeg skal gøre her?

Jeg har tænkt på at vise seneste annoncer i samme form som seneste indlæg nu bliver vist, og så lave en form for "faneblade" hvor man kan skifte over og se seneste indlæg i forumet i stedet - det jeg primært har i tankerne er, at indholdet på forsiden skal være overskueligt, og derfor synes jeg ikke der skal vises mere indhold end der er nu - hvad siger I til det?

Angående hvem der står bag siden vil jeg tilføje oplysningerne til "kontakt os" sektionen - god idé!

Nyhedsbrevs-funktionen leveres af Ebrev.info og selve tilmeldingsfelterne er tilgængelige via en iframe som kaldes fra deres site - jeg har forsøgt at sætte denne iframe i venstre menu, hvor linket "tilmeld nyhedsbrev" nu står, og det var lidt irriterende at denne iframe var forsinket i forhold til resten af siden, hver gang man klikkede sig rundt. Derfor har jeg valgt nuværende løsning... Hvad siger I - er det vigtigere at have input felterne direkte tilgængelig på alle siderne mod at de loader lidt senere end resten af siden? - Eller kender i til en løsning med ebrev.info hvor man undgår dette? Personligt kan jeg godt li' at man som det er nu, lige kan læse lidt om nyhedsbrevet inden man tilmelder sig.

Jeg mangler at få præciseret hvilken del af siden der er for mørk - er det den mørke ternede baggrund som ligger omkring selve siden, eller er det baggrunden på selve siden i midten?

Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stieper

Ok - det forkarer de to områder, hvor der ligger annoncer. Jeg ville lukke for annoncer i forumet og hevise til det dedikerede område. Du kan evt. lade folk diskutere en annonce i forumet - blot den er oprettet i køb/salg sektionen. På den måde kan du også hive "seneste annoncer" ud på forsiden.

Vi har selv overvejet e-brev, men ænsker selv at styre til-afmelding. Med den langsomme load-tid ville jeg nok ikke placere tilmeldingen på forsiden.

Med hensyn til det mørke - er det forgrunden eller baggrunden der er formørk - er mit svar: vælg selv. Det virker meget mørkt, fordi både baggrunden og selve indholdet er så mørkt. Det ville hjælpe hvis du log selve siden få en lysere farve.

Mvh.

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg forsøgt at lave en oversigt over både "seneste annoncer" og "seneste indlæg i forumet" - uden at det fylder for meget.

Hvad synes i om det?

Jeg har ikke fået ændret farverne endnu, da jeg er ved at sætte en undersøgelse igang blandt vores eksisterende ca. 1.000 brugere... (Det er jo dem vi skal "please" :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)