Hej
Jeg håber ikke du har brugt mange penge på dit slogan for det er allerede brugt af danske malermestre http://bysted.oneoffice.dk/dk/Menu/Privat/Reklamekampagne.
Personligt synes jeg dit firmanavn er intetsigende i forhold firmaets beskæftigelse . Hvad med nogen mere opfindsomt så folk umiddelbart forbinder firmanavnet det med et malerfirma.
|
Hmm om man kan se at de er malere eller ej, har sådan set ikke den store betydning, hvis de kan bygge sig en brand op.
Eksempel:
Mcdonalds logo = Stort M, som viser på ingen måder at det er et burger sted. Vi kender kun til det fordi de har et stærk brand.
Der er utal af sådan virksomheder som ikke har et logo der umiddelbart viser hvad de sælger. Men vi kender til dem. Hvis han skifter sit logo design om til pensel eller maling så vil der ske to ting:
1. Hans kunder som kender ham allerede vil ikke kunne kendende mærket.
2. Han vil netop se ud som mange af de andre og ikke bryde den kedelige samme kliche af logoer.
Nogle malerfirmaer som har hyret dygtige logo designer, skille sig ud, de har fået designet et logo som fortæller en historie, et logo design som appellerer til deres målgruppe på mange forskellige niveauer.