Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af webshop!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Pro-Skincare.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en ganske nystartet Webshop, ca. 6 mdr gammel og er rigtig glad for den. Jeg har haft folk (nogle af landets bedste E-handels eksperter, siger de selv) til at lave Google Adwords kampagne for mig, men efter at have kørt i 3 måneder, har det ikke givet så meget som ét eneste salg

Fakta er, at jeg har brugt rigtig mange penge på alt det man skal bruge penge på, for ikke at forsvinde i mængden. 

Nu er tanken tom, og jeg står foran en snarlig lukning, hvis ikke der snart sker noget. Der er ting jeg ved der skal ændres på min hjemmeide, men det gør det jo desværre ikke alene.

Så jeg fik den tanke, at hvis man nu kunne finde en sponsor, som kunne få sit logo på forsiden og eventuelt en beskrivelse som samarbejdspartner, for et lille beløb om måneden som vil brugt på Adwords, SEO og andre markedsføringstiltag, så ville min lille forretning måske være reddet. ??

Kan man det, er det brugt før og hvor finder man sådan en sponsor?

Håber I vil hjælpe, kom med jeres input, konstruktiv kritik og hvad I ellers har, så vil jeg blive rigtig glad :)

Hjemmesiden hedder: www. pro-skincare.dk

På forhånd tak for jeres hjælp...

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lige ændret din overskrift, da HJÆLP!!! ikke er en særlig sigende overskrift. I forhold til din webshop, så har jeg følgende til dig:

- Forsiden er virkelig rodet!

- Få lavet hele forsiden om, med lidt tekst om hvad du tilbyder og så nogen produkter

- Hele webshoppen udstråler slet ikke for mig, at der her er tale om skønhedsprodukter - det virker som en hjemmeside på amatør plan og derfor ville jeg ikke købe noget

Altså jeg kan slet ikke komme over den forside, der sker simpelthen alt for meget og jeg vil bare væk. Findes så mange konkurrenter til dig, at du skal have lavet det hele om for at kunne få lavet nogen salg. Tilliden til siden er ganske lille.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt at der er mange der roser google addwords, men vores erfaringer er også at vi faktisk ikke generer det store salg på dette.

Men der er rigtig mange ting du selv kan gøre med hensyn til SEO. Og ellers gælder det bare om at få nogen indlæg ud med reference til din shop. Det hjælper især hvis du kan skrive om noget folk har lyst til at læse om :-)

Du er også velkommen til at få en historie med i vores nyhedsbrev. Vi har hver måned en ihværksætter historie med. Så hvis du kan skrive lidt om hvem du er, hvorfor du startede op, og hvad du har lært undervejs, og så sende det til os, så skal vi gerne tage din historie med i vores nyhedsbrev. Vi har godt nok kun omkrng 300 læsere indtil videre. Men det koster dig ikke noget :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne,
Det findes nok næppe mere frustrerende ting for en webshop ejer end ingen ordre.

Efter min mening skyldes det:
- En generel uproffesionel opbygning af webshoppen, ex. din drop down menu falder i et med logo'et når du holder musen hen over den.

En potientiel kunde skal gerne ekstremt nemt guides til hvor de skal gå hen for at komme videre, og det synes jeg på ingen måde er klart på din webshop.
Jeg er sikker på at hvis du kigger på i din google analytics (hvis den er tilknyttet) kan se at din bounce rate ikke så for godt ud, netop på grund af de mixede forvirrende signaler man får ved at komme ind på webshoppen.

Jeg vil gerne hjælpe dig og dele kontakten til de webfolk som vi bruger til mine webshops www.eyki.dk & www.norly.dk (mere brand hjemmeside, ikke opbygget efter at skulle skaffe så mange online salg).
- Kan nævne vores konverteringsrate på eyki er 5-6% som er højt, så vi ved den måde virker.

De kan lave det ordentligt på ingen tid og til billige penge.

Held og lykke med det.
R.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også du skal gøre op med dig selv om du vil lave en selv promoverende Blog, hvor du kan skrive lange tekster om det du brænder for.. eller om du vil have en shop der sælger...

En shop har typisk produkter på forsiden og er 95% produkt orienteret.

Din shop er lidt fifty fifty ..

Jeg anbefaler følgende.. få dig en blog hvor du kommer med masser af gode råd og få dig en shop der har PRODUKTER og bland det ikke sammen på den måde!

Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Pro-Skincare.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Ja det er da godt nok ikke særlig smart, det mærkelige er, at jeg har tjekket hvert enkelt link om det virkede lige da de havde lagt dem ud og der var intet galt.... Kan man gøre ved det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

I mange shops vil sådan links blive gemt, men du bør under alle omstændigheder få en anden 404 side, så din shop ikke forsvinder ...

Ellers kan man lave nogle små programmerings fif der får linket dirigeret rette sted hen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Susanne.

Som flere nævner er din shop en lille smule rodet. Du skal sætte det vigtigste i fokus - altså dine produkter. Du har mange informationer på forsiden, og måske for mange informationer. 

Hvis din webshop virker for uoverskuelig, så forsvinder folk hurtigt ingen. Og det er uanet om du har verdens bedste produkter, for du har ikke haft en fair chance for at fortælle dem det.

Jeg ville bruge lidt tid på visibility, det tror jeg ville gavne dig rigtig meget.! 

Folk der handler eller generelt surfer på nettet har meget lidt tålmodighed..

Jeg vil også anbefale dig, at gennemgå dine tekster på siden. Her skal du sætte dig i kundens sted, og tænke "ville jeg blive fanget afproduktet" Du skal lægge det op, således at dine kunder ikke kan undvære dine fantastiske produkter.

Brug gerne AIDA eller AAIADA metoden og tænk EFU metoden ind over alle dine tekster på din shop. 

Som flere nævner, så vil det være en god idé at lave din egen blog/nyheds sektion, hvor du kan lave relevante tekster, hvor du tænker ovenstående ind.

Og helt grundlæggende kan du kigge lidt på SEO på hjemmesiden. Jeg kan se dine sidetitler er lidt lange og få gjort noget ved dine URL's. Få lavet det helt basale og grundlæggende SEO inden du bruger for mange penge på f.eks. Adwords.
jeg vil anbefale dig, at finde dine keywords - måske ved hjælp af en søgeordsanalyse. Disse keywords kan du bruge i fremtiden når du skal lave tekst til dine produkter, din blog og andre steder på hjemmesiden.


Det var lige et par korte og håndgriblige råd. Der er mange flere ting, som du kan gøre bedre.!

Det aller vigtigste er, at du ikke giver op :) Klø på.!

Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Pro-Skincare.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak allesamen

Jeg har fået rigtig meget konstruktiv kritik ud af debatten og alt er noteret og taget til efterretning og en forbedringsprocess er nu igangsat. Der er flere af jer, der giver mig tilbud om hjælp på forskellige måder og det kan sagtens være jeg takker ja til det på et tidspunkt.

Endnu en gang 1000 tak :)

Susanne Hoe

www.pro-skincare.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)