Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lønniveau_projektleder_hvad kan jeg forlange?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Faktisk også det niveau jeg havde tænkt mig som udspil. Synes jeg lyder fair set fra begge sider - og så med mulighed for genforhandling når man har vist resultater ;-)
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas.

Jeg kan da kun sige, at jeg synes, det er ærgeligt, at du opgiver din egen forretning og at det vigtigste for dig i det nye job er løn- og statusniveauet ved at arbejde med de kunder bureauet har. Er det fordi du er træt af at være selvstændig eller hvad er årsagen til, at du vælger at sige farvel til det frie liv? I øvrigt vil jeg mene, at dit lønniveau bør ligge omkring 450-500.000 om året.

Held og lykke med det

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 1/21/2006 1:00:17 AM Forfatter: Jesper Christiansen Hej Thomas. Jeg kan da kun sige, at jeg synes, det er ærgeligt, at du opgiver din egen forretning og at det vigtigste for dig i det nye job er løn- og statusniveauet ved at arbejde med de kunder bureauet har. Er det fordi du er træt af at være selvstændig eller hvad er årsagen til, at du vælger at sige farvel til det frie liv? I øvrigt vil jeg mene, at dit lønniveau bør ligge omkring 450-500.000 om året. Held og lykke med det  

 
Hej Jesper,
Der er selvfølgelig flere aspekter i jobbet end løn (faktisk er løn slet ikke en prioritering for mig, men kolleager, udfordringer i job, kreativ tilfredsstillelse, etc. det vigtigste).
Og ja er faktisk en smule træt af at være selvstændig på nogle områder. Fordelen er selvfølgelig disponering af tid, som er super priviligeret med egen firma, og så at man arbejder for sig selv, så at sige.
Men jeg har nuværende firma med en partner. Ham og jeg er imidertidig vokset fra hinanden i forhold. Vi stikker i hver sin retining, har forskellige ambitioner og målsætninge med firmaet (en lang process og beskrivelse). Men summa summarum, så har det sidste år budt på flere frustrationer over forskellige aspekter, end glæde.
For det andet står jeg på et stadie i mit liv, hvor prioriteterne har ændret sig. Min kæreste er gravid og jeg kan godt undvære den økonomiske usikkerhed ved at være selvstændig. Desuden har jeg en alder, hvor det er NU jeg skal sadle, hvis jeg vil bygge en karriere op med fremtidsperspektiver......
Og i den henseende er det her bureau unikt. Et job med resultater hos dem åbner op for rigtigt, rigtig meget. Deres navn og priser er velkendt i branchen og vel værd at knokle for i et par, tænker jeg.
 
Men tak for kommentaren - og du mener jeg skal sætte niveauet så højt, må jeg prøve så Er blot bange for, at sætter jeg mit lønniveau så højt, så forventer de også jeg arbejder min. 50 timer hver uge - og det er mit liv , ud over arbejdet, for godt og spændende til.... så no way!
 
Mvh
Thomas
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
OK, jeg kan godt se at din situation er mere nuanceret end det lige virkede som i første omgang. 450.000 svarer til 37.500 om måneden og det tror jeg da ikke er urealistisk. En måde at opnå en bedre løn på kunne også være at acceptere et lavere udgangspunkt og samtidigt få ind i aftalen, at hvis du opnår et vist mål/resultat i løbet af 6 mdr. kan du få en højere løn. Så har du jo bevist, at du er de sidste eksempelvis 5.000 kr mere værd om måneden.

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)