Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-bøger???

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke altid at dokumentet styling bliver som du så på skærmen, derfor spurgte jeg lidt ind til, om du skal bruge "fantasy" grafiske elementer.

Selv når du gemmer fra Word eller OpenOffice+ fleres i Pdf format, kan styling blive lidt anderledes (når du læser dem som e-bog), end det du så på din skærm, derfor skal du prøve dig frem.

Så bedste resultat er jo ren tekst, lær derefter hvordan du sætter grafiske elementer ind i dit "produkt" og lav dem så om til de forskellige formater, indtil du ved hvad der virker for din bog.

Det er lidt for let bare at sige, gem i Pdf format, når vi ikke ved hvad dit produkt skal ende op med.

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - tak. Jeg prøver mig frem!

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

beautyblock.dk:

E-bøgerne skal kunne downloades fra min blog og på sigt skal de sælges :)

 
Hvis du bare vil have ebogen lagt op til fri download på din blog og "ud til folket" uden nogen form for forhindringer (Det er det, jeg fornemmer du vil i første omgang), er det bare at uploade din ebog til din blog og lægge et link ud til PDF-filen i en blogpost, så folk frit kan downloade den. Det er der ikke mange ben i.
 
Så kan du altid komme tilbage til denne tråd eller Amino generelt og få yderligere vejledning, når du er parat til at gå videre med det mere avancerede og f.eks. få folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev eller betale for at få adgang til din ebog.
Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for brubart svar!!Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak!Smile

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Jeg har ikke læst denne her bog endnu, men måske den kan være til hjælp. 

Det er en gratis bog for Amino Plus-medlemmer:
http://www.amino.dk/plus/rabatklub/gratis-guide-saadan-faar-du-succes-med-din-bog-id/38ecbd401629432a944e1119b28711c2.aspx 

Jeg har også skrevet en rapport om at udvikle og sælge sit eget informationsprodukt, herunder ebøger, som du måske også kan have glæder af at læse.

Rapporten hedder Skab dit eget informationsprodukt på 24 timer og kan downloades gratis - og er i øvrigt hurtigt læst.

 
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:
Det er en gratis bog for Amino Plus-medlemmer:


Opdagede at det ikke var en bog, men et online kursus, så jeg har rettet det :-)

Spændende med bogen. Den er jeg i gang med at hente :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Opdagede at det ikke var en bog, men et online kursus, så jeg har rettet det :-)

Der er så mange overlap mellem ebøger, ekurser og medlemssider, at der er mange gode grunde til at lære om dem alle, da de ligger så tæt på hinanden.
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)