Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS eller Post Danmark - måske begge dele?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv øv øv, prisen stiger IGEN på forsendelser, og ja, fragten hviler på kunden og vil de have mine varer, må de betale det dét koster. Men jeg ærger mig! Jeg har slet ikke lyst til, at mine kunder skal betale SÅ MEGET for fragt med Post Danmark og jeg overvejer (igen igen igen igen) at bruge GLS - udelukkende.

Jeg har et par omkostninger ved at skifte: få en til at implementere GLS-pakkeshop modul i webshoppen, ekstra udgift ved at sende et enkelt plakatrør (pakken kan ikke håndteres af maskine hos GLS og koster derfor mere) og så det her med, om alle i Danmark mon har mulighed for at afhente hos GLS (og gider?).

Kan I andre give jeres erfaringer omkring emnet?

Jeg har i øjeblikket en aftale hos Post Danmark, men sender alligevel ikke tiltrækkeligt antal pakker til at det bliver billigere jo flere jeg sender. Jeg er selv fan af GLS (og vælger det hvis muligheden er der). Det er nemt og bekvemt at hente mine pakker i Brugsen, men... Er jeg ene om det? Kan danskerne bedst med Post Danmark?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise, 

Ja desværre er lønomkostningerne høje i Danmark, og det er desværre nok derfor vi ikke ser så billige fragtpriser som i andre lande. Jeg har ikke personligt set nogen splittest på Post dk mod GLS, men det ville undre mig hvis konverteringen afvigede stort på disse to. 

Du kan prøve at lave et hurtigt overslag på hvad du ville spare om året ved at skifte til GLS, og derefter overveje om du ville bruge pengene på at implimentere det. 

Håber du finder en løsning :)

God aften!

/Martin

Fra Svendborg
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg henter gerne ved del "lokale" GLS shop. Selv mine forældre gjorde det sidste gang de bestilte på nettet, og det var pga prisen, det var den billigste måde. Men det skal dog siges at, jeg sad ved siden af, da de bestilte og sagde god for forløbet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigget på SwipBox?
Jeg synes det er et ret friskt alternativ - også prismæssigt.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

mette_skov:

Vi bruger Gul og Gratis P-post. Det er den billigste løsning for os, der sender til privatkunder.

 

http://www.guloggratis.dk/gporto

De slår ikke mine priser hos Post Danmark, selvom jeg blot har en lille webshop. Fik et tilbud på 500 forsendelser om året, der slog priserne fra GLS.

Bruger I Gul og Gratis til breve også? Der står på siden, at man kan både sender pakker og breve med G-Porto, men der står ikke andet nævnt omkring breve.

Fra Låsby
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Fra  QP Finans & IT Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise

Jeg har hjulpet en webshop for nylig til at skifte til PostDanmark til ren GLS. Kunderne vælger det uden problem, fordi det er oftes lige så nemt at hente hos en GLS Pakkeshop som hos PostDanmarks postbutikker/supermarkederne.

Pris mæssigt var det også billigere at bruge GLS for den webshop, men kan så forstå du har lidt udfordringer pga. dine pakkers udformning. Men det var bare lige mit input til at jeg personligt kan anbefale at bruge GLS som afsender.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)