Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingssystem til Auktion

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Præstø
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Unique Ideas Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!
Min bror og jeg, er igang med at oprette en online Auktion side, og vi ønsker at gøre det nemmest muligt for vores brugere at byde på de forskellige ting.
Derfor kommer spørgsmålet om der findes et betalingssystem, som kan "gemme" hvert enkel brugers oplysninger, således de evt. kun skal skrives deres CVC fra kortet. (Med bruger menes der at man for at kunne byde allerede skal være registeret på selve hjemmesiden.)

Jeg håber der er nogle der har nogle gode svare! Fordi siden vil ikke fungere optimalt, hvis vores bruger skal skrive alle deres oplysninger gang efter gang, de byder.

Mange tak for jeres tid!

Mvh Martin 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lige være opmærksom på at det kræver PCI certificering at opbevare kortoplysninger - det er meget omfattende og meget dyrt.

Brug Quickpay eksempelvis til at opbevare oplysningerne som et abonnement du kan trække på uden selv at skulle opbevare de oplysninger.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Auktionsside, spændende og hammer svært marked i har valgt. Det du leder efter hedder abonnementsbetalinger og som Dan siger skal i nok have fat i en betalingsgateway da det koster i omegnen af 150.000-200.000 kr / året, hvis i selv skal stå for det. Der findes mange betalingsløsninger og gateways, tjek evt. Kortgebyr. Det er ikke alle der tilbyder abonnementsbetaling, men mange af dem gør.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder til at hvert bud koster et lille gebyr, og hvis det er tilfældet, hvorfor så ikke bare "sælge" bud istedet? Så skal man taste sine kortoplysninger én gang, og har måske 200 bud at gøre godt af, før man skal hive kortet frem igen.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Præstø
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Unique Ideas Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de hurtige svar!
Sådan som det ser ud vil det sige at evt. Quickpay kunne være en mulighed? Eftersom jeg ikke vil komme til at sidde med selve omkostningerne for at holde på oplysninger, og derved slippe for at betale 150.000-200.000 kr/året som Ulrik taler om?
Men ved i hvorvidt om paypall fungere ligesom Quickpay, eller om de er to vidt forskellige betalings systemer? 

Og tak tusind tak for tipsene! Nu har jeg noget at gå ud fra og søge efter, TUSIND!!! Tak for hjælpen! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Quickpay og Paypal virker på hver sin måde, har forskellige prisstrukturer, men resultatet er jo det samme (hvis du ser bort fra det rene Dankort som PayPal ikke kan tilbyde).

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)