Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad forventer du (ekstra) når du går til frisøren?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Malling
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 14
Fra  Fight The Stars Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor selv i en mindre by og har en lokal frisør, som jeg er meget glad for!!! De har når jeg kommer "tjekket" op på hvem der kommer, det vil sige at de hilser glad og som om de præcis kan huske mig, HVER gang jeg kommer, selvom jeg er ret ny der.

Forslag kan også være:

-mændenes uge, rabatter på produkter og klipning til mændene osv.

- Pigernes aftner, her kunne man evt. invitere en makeup artist til at komme og give fif om makeup og styling.

-Lav make overs (igen i samarbejde med makeup artist, det kan sagtens findes gratis) og er som regel nemt at komme i lokal avisen med.

- Min gamle frisør havde en massage stol, som man sad i når man fik vasket hår eller evt. ventede på farven var færdig osv.

-Kaffe, som I selv skriver og et lille stykke frugt eller chokolade.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fjollert:

"Hvordan ønsker De at blive klippet, Hr."?

"Så vidt muligt i stilhed".

Jeg synes faktisk ikke, det er en (ren) joke.  Et lille rødt/grønt kort på bordet. Den grønne side opad: Jeg har tid og lyst til lidt hyggesnak. Den røde side opad: Jeg ville sætte pris på at få lov til at sidde i mine egne tanker.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:
Jeg synes faktisk ikke, det er en (ren) joke.  Et lille rødt/grønt kort på bordet. Den grønne side opad: Jeg har tid og lyst til lidt hyggesnak. Den røde side opad: Jeg ville sætte pris på at få lov til at sidde i mine egne tanker.

Fantastisk Idé...

Jeg synes godt alle pladser kunne være forsynet med en rund lille brik, med en person der kigger i et blad og den anden side af brikken kunne have to ansigter der snakker sammen mod hinanden :O)

Og så måske en vigtig ting at personalet husker at fortælle om denne mulighed så det bliver en legal option! Det skal ikke være pinligt og brikken kan sagtens have en lille tekst på hver side med ala "Jeg ønsker stilhed" "Snik Snak er OK"

Jeg ved af erfaring at det kan være helt vildt irriterende at lytte til en snaksagelig frisør eller frisørens snak med kollegaer. Man betaler for en service og så føles det bare rart at få den opmærksomhed man betaler for. Om det er i koncentration i situationen eller lidt hygge snik snak.

Mvh Sue

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 40
Fra  id-factory.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

- Gennemført salon interieur
- Måske lidt musik i en bestemt stil
- Måske et glas "et eller andet" til gæsterne der kommer ud på eftermiddagen. Noget mere interessant end en kop kaffe. Vin, bobler etc. 

Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til den omtalte snak/schh brik i snakker om, så er det en god idé ved nogle saloner. Dog mener jeg ikke den er nødvendig i vores salon da en GOD frisør lyn-hurtigt læser ens kropssprog og ønsker. I øvrigt bliver der også undervist i dette på frisørskolerne :)

Jeg synes personligt at det er en dejlig service at få serveret kaffen i en hyggelig kop i stedet for et blødt plastikkrus hvor man brænder fingrene inden man får duftet til den lækre kaffe Skype-Wink

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, 

Jeg bruger personligt en lidt dyre frisør fordi jeg kan synes de klipper bedre, og så har de valgt at kører "gentlemens" only stilen, hvor de har en computer til rådighed imens man venter, byder på øl/whisky og lign. imens man bliver klippet. 

Det er ofte ikke en speciel stor udgift for dem at stille disse ting til rådighed, men det betyder at jeg klart foretrækker dem fremfor andre steder.

Håber det hjælper :)

/Martin

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal handle om kunden - kan godt lide ideen om et kundekartotek. Den slags service får man efterhånden kun, når man kommer til den lille lokale frisør, der har så få kunder, at han/hun er på fornavn med dem allesammen :) Så et kundekartotek evt. med billeder og notater muliggør det, når butikken vokser sig stor.

Vær' på fornavn med kunden, stort set altid en god ting :)

Overvej evt. at kunden kan bestille sin drikkelse på forhånd.

 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

Fjollert:

"Hvordan ønsker De at blive klippet, Hr."?

"Så vidt muligt i stilhed".

Jeg synes faktisk ikke, det er en (ren) joke.  Et lille rødt/grønt kort på bordet. Den grønne side opad: Jeg har tid og lyst til lidt hyggesnak. Den røde side opad: Jeg ville sætte pris på at få lov til at sidde i mine egne tanker.



Et lidt frækt spørgsmål - men i hvor høj grad er den slags kunder loyale overfor deres frisør? :)   

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)