Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop-udbyder kan anbefales

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg skal starte en webshop med salg af tøj. Spørgsmålet er, hvilken platform/webshop, som kan anbefales. Jeg vil gerne have frihed til at vælge, hvordan varen skal præsenteres, mulighed for at vise små videoklip, mulighed for at kunden umiddelbart kan se, hvilke størrelser, der er på lager, mulighed for at gøre det lidt personligt... Det skal være muligt at uploade flere fotos samtidig og at opgradere løsningen, når omsætningen er til det.

Nogen gode idéer til hvilken udbyder af webshops som er god?

Min mand har erfaring i at udvikle hjemmesider i Umbraco og tænker derfor på uCommerce. CSS, JavaScrip og XSLT er kendt stof for ham. Jeg vil imidlertid gerne i gang hurtigt, og vil hellere have fokus på varene, kunderne og det kommercielle end på selve den tekniske udvikling. En "plug and play" er derfor også fin.

Hvordan med betaling? Her tænker jeg på PBS (betaling fra kunden) og betaling til mig (overførsel til min konto)?

Mvh :-)

Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 66
Fra  MM-Shops Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi har af flere omgange brugt DanDomain webshop løsning.

Den er utrolig nem at finde ud af, og de er meget hjælpsom ved DanDomain.

Vi har pt siden www.lingeri-world.dk liggende ved dem og det køre bare.

Du kan få et betalings modul til deres webshop.

Du kan prøve deres løsning gratis i 30 dage.

Med Venlig Hilsen 

Michael 

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aquarius

Det er selvfølgelig en fordel at have en mand der kan hjælpe med det tekniske. Men som du selv skriver, er en mere færdig løsning også et godt alternativt, da man netop har mulighed for at tænke på at sælge varer i stedet for at bekymre sig om teknikken. Om du vælger Dandomain eller ScanNet afhænger af hvilket af de to webshop systemer du synes bedst om og hvilke der har de funktioner du har brug for. Det er en smagssag.

Jeg arbejder selv udelukkende med ScanNet's Webshop2, da jeg mener det er længst fremme på mange punker, er mere innovativt og så sker der bare en hulens masse med systemet hver eneste uge.
Ud fra dine ønsker er det alt sammen noget der kan laves i Webshop2. Derudover har du også mulighed for et Filteringsmodul, så kunderne kan sortere om de kun vil se tøj fra et bestemt mærke, størrelse, farve, pris eller hvad du nu selv vælger at man skal kunne sortere efter.

Min anbefaling er at du prøver begge systemer og ser hvilket der falder i din smag. Jeg kan sagtens være behjælpelig med at oprette en Demo webshop til Webshop2. Hvis du gerne vil prøve den, skal du bare skrive en mail til mig (jacob@jau.dk).

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Spøttrup
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Drengeunivers.dk Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger også ScanNet nu, og det bliver skiftet ud her efter jule salget. det er simpelthen for dyrt, og vi har haft så mange problemer, hvor de lige har været inde og ændre i noget uden at fortælle det til os. På et tidspunkt havde de lavet en opdatering/pillet ved noget der gjorde at hver gang en vare blev solgt, så lagde den en til på lager i stedet for at trække det fra... Det kan godt være det bare var os der her været uheldige med dem, for inde på trustpilot syntes der også at være meget blandede meninger.

Vi skifter i stedet til (formodentlig)Prestashop, som er gratis, og så for vi en til at sætte det op for os, så vi er sikker på det hele virker. Og eftersom det er open source så er der mulighed for mange flere moduler, og i stedet for at betale i måneden for et modul så er det en engangs betaling istedet. Håber det hjalp lidt :)

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Et meget rost system er shoporama, hvor du også kan oprette en gratis demoshop: http://www.shoporama.dk/ 

I modsætning til f.eks. dandomain skal man hos shoporama ikke betale ekstra for moduler til forbedring af SEO, muligheder for at redigere formatering af tekster osv. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Først så sig til din mand at han skal glemme XSLT og kigge på Razor istedet.

uCommerce er god som shopløsning men den kan godt koste noget når du skal op og have de mere avancerede funktioner.

Skal du bruge en host til Umbraco så kan Unoeuro være gode at have i tankerne. Ellers så kan du tage springet og gå på Microsoft Azure (nok lidt dyrer for en server) men så er du også dækket godt ind i det lange løb.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)