Som han selv svare igen til DR på hans hjemmeside efter de kommenterede: Ja gu, angriber jeg DR fordi jeg synes i laver junk-journalistik. Og jeg er ikke irriteret – Jeg er PISSED OFF! Hvorfor bruger I ikke mindre tid af udsendelsen på at vise hvilke biler jeg kører i, og i stedet giver mig mere tid til at forsvare mig? Hvad har mit privatliv relevans for sagen -udover at bygge en “Dumme svin” holdning til min person op? Indrøm det, det er god TV — men hvorfor fokuserer I ikke bare på selve sagens kerne. Giver det færre seere tal? Most likely, det er sjovere at se ham den 29 årige idiot med de hurtige biler og bopæl i udlandet, leve livet. Hvis I havde klippet de ligegyldigheder væk, kunne jeg jo få mere tid til at belyse sagen fra mit synspunkt, men det var åbenbart ikke jeres prioritering? Oftest forstår jeg ikke hvad verden vi lever i. DR mener, at det er vigtigt at komme med budskabet om hvad et x tilbud omhandler, og ikke sløre det bag velkomstgaver. Men DR selv, glemmer det aller vigtigste når de sender Kontant, nemlig at give mere tid til folk bag firmaerne, og ikke lader dem komme med det info der burde. Folk fatter simpelthen ikke at læse forretningsbetingelser, jeg ved godt det er pisse irriterende at læse dem, men oftest finder man ud af om ting koster mere end der lige står, eller andre ting som måske skal bruges senere. Men nej nej, lad os ingen ansvar tage, vi skal alle blive hjælpeløse og få andre til at tage beslutninger til os. Fordi, vi kan jo ikke for fanden tage ansvar for hvad vi laver. "Hej, jeg er godt nok kommet til at køre for stærkt, og drukket en flaske vodka, dog mener jeg ikke at jeg skal have en bøde, fordi XXX kunne jo bare have gjort så jeg maks kunne køre 130, og det er jo XXX's skyld at jeg blev fuld, så jeg mener det er deres problem!" |
Gentagne politianmeldelser. Gentagne klager. Gentagne bøder.
Det burde få en seriøs virksomhed til at tænke over sin markedføringsstrategi en ekstra gang.
Jeg kan undre mig over virksomheder, der ikke kan finde ud af at lave et produkt, der er godt nok til, at produktet kan sælge sig selv. Når man i sin markedsføring - i en sådan grad som vi ser her - er nødt til at fokusere på alt andet end selve produktet, så må det rent ud sagt være noget lort, man sælger.