Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter tjener formuer på at vildlede forbrugerne

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej nej, det er da det nemmeste, at smide det hele på en person så man ødelægger hele hans virksomhed.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis kontant gik efter alle virksomheder der brugte samme markedsføringspolitik, så ville danmark jo vælte - men ja, jeg syntes virkelig det er lamt, at Kontant ikke går ind og ser, om det markedsføring er et generelt problem i danmark, blandt virksomheder, fordi hvis mange gør det, så er det vel ikke et emne at tage op omkring en enkelt virksomhed, så hellere kontant laver et program der tager 24 timer, og så nakker vi lige 50 virksomheder i træk.. Nu bliver han udstillet som 'jeg er den eneste i danmark der gør sådan' - og ja, umoralsk er det måske, men han har betalt de bøder han har fået, undtaget 1 som er blevet anket, fordi ombudsmanden måske har sagt dit og dat.

Staten skal jo alligevel være glade for at CM Networks generelt, smider 20 millioner i statskassen hvert år..

Jeg kan ikke lide pointshop, fordi ja - det tager dælens lang tid at tjene points hvis man ikke bruger penge Stick out tongue - men må da ærlig indrømme, hvis jeg ser et tilbud til 1 krone, så kigger jeg klart "hvad er hagen ved dette?"

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Enig. Hvad er forskellige fra hans tilbud og til telefoner?

Intet.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvilken erfaring har en gammel og svagtseende med internethandel? Der er en rigtig stor gruppe, der af helt fysiske grunde ikke kan læse det med småt. Det er jo klart at mange blindt stoler på en reklame, der fremstår troværdig. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Pelle Fjellerup Hansen:

Men hvilken erfaring har en gammel og svagtseende med internethandel? Der er en rigtig stor gruppe, der af helt fysiske grunde ikke kan læse det med småt. Det er jo klart at mange blindt stoler på en reklame, der fremstår troværdig. 

Jamen, så må de samme personer jo købe samtlige ting man ser på TV/internet til 1 krone, hvis de ikke ved bedre, det må jo også efter have købt på pointshop etc, have købt mange andre ting, som også har kostet dem flere penge end de regner med - fordi hvis der går 8-11 måneder før du opdager du bliver trukket x antal kroner hver måned.. der er satme mange reklamer på 8 måneder, hvor du kan få ting til ingen penge :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Pelle Fjellerup Hansen:

Men hvilken erfaring har en gammel og svagtseende med internethandel? Der er en rigtig stor gruppe, der af helt fysiske grunde ikke kan læse det med småt. Det er jo klart at mange blindt stoler på en reklame, der fremstår troværdig. 

Èn ting er om oplysnings-niveauet om det primære ved tilmeldingen - altså abonnementet er tydeligt nok eller ej, og det er jo det det hele går ud på. Fordi betingelserne ÈR fremstillet - og intet mere end 3 steder inden man har tilmeldt sig - men at det ikke står i en stor kasse midt på siden er jo hele roden til dette "problem".

Vi kan vel godt blive enige om at hvis man har sagt ja og AKTIVT sat kryds i "Jeg er over 18 og acceptere betingelser" - så må man også have læst dem. Hvis man ikke har læst dem, så er der vel ikke noget at argumentere imod - det ÈR tilmelders egen fejl. Så er man jo enten ikke gammel nok, eller har ikke læst betingelserne, og så har du jo i realiteten "løjet"?

Dit eksempel med en gammel svagtseende synes jeg er helt hen i vejret, hvor vil du hen med det?! Er gamle mennesker berettiget til at frigive sig ansvar for handlinger fordi de har svært ved at se? Forstår intet af det... Hvis man ikke kan se hvad der står, så er det vidst den persons ansvar at få hjælp til at læse det?! Hvis man ikke kan løbe lader man vel også vær? Hvis man ikke kan komme rundt i sit hjem fordi man er gammel, så beder man vel om hjælp til det? - Mit argument er at hvis man ikke er i stand til noget selv, så må man bede om hjælp. Man kan i hvert fald ikke give andre skylden for ens handlinger!

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Ejendomsmægler.NU Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt nok lidt for smart til min smag.

Er der nogle der har et link til deres "smarte" annoncer. 

Kunne godt tænke mig at se dem.

Få 3 Gratis Ejendomsmægler Tilbud

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)