Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Magento Plugin/modul findes dette???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg ønsker på vores side www.firmagavexperten.dk at ændre visningen af vores produkter i kategorierne således at produkterne ikke vises ens hver gang kategorisiderne vises, men derimod i forskellig rækkefølge. Håber der er en venlig sjæl der kan fortælle om der findes et plugin/modul til Magento, der kan klare dette.

Derudover vil jeg høre om, der er noget man skal være klar over i forhold til brugervenligheden, hvis produkterne vises i forskellig rækkefølge...

Mvh. Henrik

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er ihvertfald ikke særlig svært at lave, du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis det er noget vi skal løse.

En ulempe er at hvis du har flere sider af produkter (side 1, side 2, osv.), kan du risikere at få det samme produkt frem igen på side 2, som du så på side 1. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Hej Alle,

Jeg ønsker på vores side www.firmagavexperten.dk at ændre visningen af vores produkter i kategorierne således at produkterne ikke vises ens hver gang kategorisiderne vises, men derimod i forskellig rækkefølge. Håber der er en venlig sjæl der kan fortælle om der findes et plugin/modul til Magento, der kan klare dette.

Derudover vil jeg høre om, der er noget man skal være klar over i forhold til brugervenligheden, hvis produkterne vises i forskellig rækkefølge...

Mvh. Henrik

Hej Henrik,

Kender ikke umildbart nogle plugins med en "Random" funktion - men som Mathias også skriver, er det ikke så svært at lave.

Mathias Bak:

Hej

Det er ihvertfald ikke særlig svært at lave, du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis det er noget vi skal løse.

En ulempe er at hvis du har flere sider af produkter (side 1, side 2, osv.), kan du risikere at få det samme produkt frem igen på side 2, som du så på side 1. 



Man kan sagtens lave det uden "risikoen" for at produkterne dukker op på efterfølgende sider...

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)