Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside har lidt problemer ift. mobil og tablets

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 62
Fra  www.tojdyret.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har siden www.tojdyret.dk - Og har brug for lidt hjælp vedr. ipad og mobil brug

Når jeg går ind på siden via ipad, fungere siden nogle gange helt perfekt, og andre gange viser den ikke den nederste "varekort visning", men viser derimod alle varerne på en gang.. så man kan bare blive ved med at scrolle ned og ned og ned.... Hvad kan årsagen være til det? håber I kan hjælpe.

På forhånd tak

De bedste hilsner
Jesper Knappe 

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke lige kigget på noget teknisk.. men din hjemmeside er virkelig langsom ved mig. Når jeg refresher siden og scroller lidt ned imens kan jeg se det du snakker om. Så der er en chance for at din ipad simpelthen ikke får læst siden færdig engang imellem. Hvis det tempo jeg oplever på sitet er hver dag så ville jeg nok opgradere hosting. Derudover burde du også få nogen til at lave "page speed" optimering :-)

Jeg vil ikke udelukke at der er noget teknisk galt - men det kan være noget så simpelt som et webhotel der ikke har nok "power" til at drive dit site :-)

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jesper.

Ummidelbart ser det ud somom der er 2 forskellige "produkt" visninger i HTML'en. Den ene bliver "gemt" væk når det ikke er en mobil version, den anden når det er en mobilversion. Så det er programmeret til at se sådanne ud.

Mvh.

Jonas Mersholm

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Eagle Media ApS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kiggede lige hurtig på speed på siden, det ser rat underligt ud, den loader 539 filer, meget af det er produkt billeder i lille version...

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper. 

Ja, det er klart når den har to produktvisnings div's. Den ene ligger bare gemt og venter på at mediaquerys til små skærme.

Lidt dårligt lavet, hvis jeg må sige det.

mvh.

Jonas

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 62
Fra  www.tojdyret.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres gode svar

Ja det er ret dårligt lavet - Og det er noget der skal fixes.. Så jeg må nok hellere få en til at kigge lidt nærmere på det.. Nu er jeg ikke den mest professionelle på dette område :)

/Jesper Knappe

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at skrive på 

jonas@mersholm.dk 

hvis du ønsker hjælp til nogle udfordringer på din hjemmeside.

mvh.

Jonas

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)