Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webhop + gode ideer ønskes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Fra  DanskAloeVera.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har en webshop kørende, og vil meget gerne have din feedback på hvordan du oplever selve webshoppen, produkt sortimentet, produkt promoveringen og i øvrigt hvad du syntes om shoppen.

Også gerne input til øvrige produkter der kunne være relevante for en shop som vores.

Håber også du har nogle andre gode ideer til hvordan vi kan gøre vores webshop bedre.

Vi håber du ikke holder dig tilbage med din kritik af vores side. Der er ingen grund til at for sød i din kritik, det lærer vi ikke noget af ;-)

 

Tjek vores webshop Green4u.dk

 

Med venlig hilsen

Green4U.dk

Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Fra  BorupGraphics.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke tid til at tage en længere gennemgang, men ved første øjekast, ser det umiddelbart fint ud, men i skal dog arbejde med jeres slider/bannere, der virker meget uprofessionelle og kedelige.

Det var det jeg lige fandt efter et hurtigt kig!

Kenneth

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Fra  DanskAloeVera.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Tak for din tid, og dit input.

Du har helt ret, de er uprofessionelle, og virker ikke så indbydende.

Mvh.

Green4U.dk

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Borup:

Nu har jeg ikke tid til at tage en længere gennemgang, men ved første øjekast, ser det umiddelbart fint ud, men i skal dog arbejde med jeres slider/bannere, der virker meget uprofessionelle og kedelige.

Det var det jeg lige fandt efter et hurtigt kig!

Kenneth

Enig! - Og måske endda fjerne dem helt, slidere gør sjældent ret meget godt for noget, mht. konvertering osv.

Med venlig hilsen
John Nylander Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Fra  DanskAloeVera.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for dit input.

Kommer det ikke til at virke for kedeligt hvis der ikke er nogen bannere som fortæller lidt om hvilke produkter der er i shoppen ?

 

Mvh.

Green4U.dk

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Design og layout er super lækkert, men jeg er enig med de andre omkring sliderne. Undgå også rød tekstfarve, da det virker mere som en advarsel end en anbefaling.

Som kunde vil jeg gerne være fri for at skulle beregne fragt. Jeg synes hellere I skal vælge en overskuelig prispolitik til fragten. Fx. et fast beløb på 50,- og gratis levering ved køb for mere end 500, eller lignende.

Vil også anbefale, at I fjerner alle spor af rabatkoder. Dette bør efter min mening kun anvendes på en landingpage, hvor kunden kender og kan bruge rabatten. Det kan godt give en følelse af, at man bliver snydt for noget, når man kan se et rabatkodefelt, men ikke kender koden.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Fra  DanskAloeVera.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie

Tak dine input.

Jeg har bestilt nye bannere, som forhåbentligt kommer til at se mere prof. ud.

Du skriver omkring fragt. Der har vi i dag et fragt gebyr på 39,00 kr og GRATIS hvis der er køb over 300,00 kr. Er det ikke også det du mener er en god ide?

 

Omkring det med rabatkupon, så er jeg både og, da vi har nogle virksomheds aftaler, hvor de får en rabat, da de markedsføre os. Så jeg kan ikke fjerne den, så bliver den også fjernet for ovenstående.

Jeg er meget glad for dine input, så stor tak.

 

Hilsen

Green4U.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Green4u.

Lige en hurtig gennemgang.

- Forsiden

I menuen: 

VægtTab -> Vægttab

RygeStop -> Rygestop

Fjern menupunktet det linker til en produktside, og viser i øvrigt kun én sætning. Derudover er linket i både footer og under information.

Fjern slider og tilføj flere produkter, eller benyt slideren til at fortælle om fordelene ved at handle hos lige præcis jer.

Få jeres 'tilføj til kurv' til at være synlig hele tiden i stedet for ved hover 

I jeres footer har i en stjerne (* Email) jeg tror godt folk ved de skal udfylde email for at tilmelde sig jeres nyhedsbrev Wink 

- Produktsiden

Vis tilføj til kurv hele tiden her også.

Sørg for at få skrevet nogen unikke produkttekster. Jeg prøvede at kopiere én sætning og lave en eksakt søgning på google og fandt 5 sider der har præcis samme produkttekster som jer. 

- Kassen

Sørg for at gør jeres checkout så simpel som mulig, det øger konverteringen væsentligt.

Fjern unødvendige felter:

Land, Fax, Firma, Password, Bekræft Password og telefonnummer.

Evt. implementere auto udfyldning af by udfra postnummer.

Håber du kan bruge den hurtige gennemgang, den er lavet lidt på farten Smile

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin shop I har.

Hvis det var mig ville jeg flytte teksten om fri fragt lidt op, så det var noget man så med det samme, når man kommer ind på siden uden at skulle trykke sig ned på siden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Med dig,

Jeg synes det er en rigtig flot side!  Dog savner jeg lidt at blive introduceret til hvad shoppens fokus er. Jeg tænker en tag-line under logo. F.eks "grønne produkter til dig"

Så ved man ligesom hvad der findes i shoppen og hvad temaet er....

Kan du se hvad jeg mener?

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)