Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Logo ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et logo men det skal piftes lidt op, så er der nogen her på amino der er skide god til det med ide og logo så vil jeg gerne se nogle eksempler inden jeg beslutter mig, hvis det er muligt vil jeg blive glad.
 
Navnet er Surf n Mail - (slogan) - Complete Internet Solution
opslilning af internet cafeér hvis det kan hjælpe?
 
Kenni madsen
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenni
 
Jeg gerne hjælpe dig med at udarbejde et logo. Du kan se noget af det jeg har lavet på www.9ia.dk eller www.roedz.dk
 
Kan du ikke prøve at fortælle lige mere om din virksomhed, dine værdier, måske lidt historie og beskrive din målgruppe. Og gerne en kort beskrivelse af hvad denne målgruppe forventer af en virksomhed som din.
 
Glæder mig til at høre fra dig
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenni.

Hvis du har fået designet logoet ved en designer skal du være opmærksom på at designeren har copyright på logoet, med mindre du har købt denne copyright. Derfor vil det nok være mest hensigtsmæssigt for dig at kontakte designeren for at få tilpasset logoet
 
 
Med venlig hilsen
 
Carsten O.
Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenni
 
Jeg kan godt kigge på dit logo, jeg har arbejdet meget med Corporate Identity, og mener selv det er en af mine spidskompetencer.
 
Du kan se prøver på nogle af mine designs på min hjemmeside.
 
Håber jeg kan være med i processen i at udvikle et logo der rammer dit segment og signalerer det helt rigtige.
Jeg kan godt komme med et bud men jeg brug for at vide noget mere.
Yderligere informationer kan du sende til mig pr. mail.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)