Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop Modul - payment and gateways modules

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre har skrevet, så indtaster du da bare dit kortnummer i paypal og så trækker de beløbet du handler får, hvor svært er det lige? Hvem gider overføre penge til sin paypal konto?

Og det med kodeord, så er det op til dig selv at huske på dem, det er  vel ikke webshoppens skyld? Jeg synes at Paypal er godt, da jeg ikke skal ud og hente min pung og indtaste lange kontonumre, men bare klikke 3 gange og du har nemt og hurtigt betalt, jeg handler gerne i webshops med Paypal :-)

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg handler også gerne et sted med paypal, det er ikke det. og ja det fungere også fint,  hvis man ikke har andre muligheder. 

det er heller ikke alle der har en bruger inde på paypal! men alle har mastercard, eller dankort

dankort modtagelse, giver flere kunder end paypal gør. 

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo sådan at du kan knytte dit visa kort til din paypal konto... og i prestashop kan du via paypal modulet betale direkte med via gennem paypal, hvis du sætter det korrekt op. 

Med det sagt, synes jeg hurtigt det bliver for dyrt med paypal, og bruger derfor selv ePay de fleste steder.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svar,

Kunden har sagt til mig i dag at paypal ønsker han ikke. Han vil gerne have et dansk system ligne noget som han kan stole på.

Håber i kan følge mig :) 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jesper:

 

Kunden har sagt til mig i dag at paypal ønsker han ikke. Han vil gerne have et dansk system ligne noget som han kan stole på.

 

Du kan også prøve at læse lidt Her

Og Her

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg sende videre til kunden, så må de bestemme hvad de gider at gå med til :) 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)