Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejds kontrakt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder og skal til at afslutte et samarbejde, eller som i virkeligheden er en reklameaftale på min hjemmeside, som i bund og grund fungerer lidt som en samarbejdsaftale, da begge parter kommer til at få gavn af aftalen på to forskellige måder.

Aftalen er en CPA aftale i første omgang, så den anden part betaler os, men deres navn kommer formentlig til at styrke os.

Spørgsmålet lyder så egentlig ganske enkelt, når der laves en reklameaftale, hvordan er forholdet så med kontrakter osv?
Jeg kan bedst lide at have kontrakt på de ting der foregår, da jeg på den måder har bedst styr på de tiltag og aftaler der foregår.

Sune 

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

man kan jo ikke generelt fortælle dig, hvad din aftale skal indeholde, det kræver altid en konkret analyse af aftaleforholdet. Men dit udgangspunkt er klogt. Skriftlighed har det med at være det nemmeste bevismiddel i enhver tvist, så en klar anbefaling.

Hvis du vil rode lidt med at lave aftalen selv, så kan du måske finde inspiration i min artikel, der opstiller en disposition og en række forhold, som du bør inddrage i overvejelserne om indholdet i aftalen. Dun finder artiklen her: http://www.ditselskab.dk/mere-info/konsulentaftale-samarbejdsaftale

Hvis du har behov for bistand eller sparring, så står vi tilrådighed, men det er selvfølgelig belagt med omkostninger for din virksomhed..

Fra Århus
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Tusind tak for dit svar. 

En af grunden til at jeg netop skriver herinde, er også for at høre, hvorvidt det er nødvendigt med juridisk sparring når det handler om en kontrakt mht. reklame på en hjemmeside.

Vi er en ret ny virksomhed stadigvæk,(3 uger gammel) og har endnu ikke opbygget nogen stor nok kapital til, at kunne bruge den nødvendige mængde penge som den professionelle rådgivning du vil kunne tilbyde, koster. 

Jeg vil tage et kig på dit link, er sikker på det nok skal hjælpe mig i den rigtige retning!

Fortsat god dag :)

Sune

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

tjaa, det er jo ikke rigtigt muligt at vurdere, hvis jeg skal være saglig, og det skal jeg jo. håber du forstår

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)