Jeg tænker at det kommer vel an på, hvad der bliver valgt ud fra.
Jeg har en fornemmelse af at det oftest er prisen, men jeg er ikke sikker :O)
Jeg spørger af og til, hvad de har vurderet det ud fra. Jeg kunne personligt godt håbe at det ikke kun er pris hver gang. Ikke fordi jeg ikke er billigst - for det er jeg nok sjældent, men fordi jeg godt kan være i tvivl om hvordan håndværket er i et logo til 200kr + moms.
Man må jo gå ud fra annoncøren vil vælge det bedste bud ud fra de omstændigheder de står i, så det er annoncørens vurderings at dit bud ikke var det bedste :)
Jeg kan jo ikke se hvilke tal der ligger bag hemmelige bud Men jeg har set tilbud om logo til 250 kr i en iværksættergruppe.
Personligt tager jeg mig tiden til at sætte mig ind i virksomhed og målgruppe, så virksomheden ikke ender med et logo der er helt forkert til dem og som potentielt skræmmer deres kunder væk. Jeg mener det er vigtigt for virksomheden. Og hvis brugere af amino ikke kan se pointen i at have et logo, hvor prisen afspejler at der er tid og tanke bag, så er det nok ikke her min målgruppe er