Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg med kontooplysning. osv.?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 26. Feb 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

Jeg er en gut på 15 år, som har lidt erfaring med wordpress og derfor gerne vil i gang med at lave hjemmesider for andre virksomheder. Jeg kan godt lave hjemmesider med mere, men ved ikke, hvad jeg gør i forhold til betaling af hosting og domæne af hjemmesiderne. Det koster jo nogle penge både at hoste hjemmesiden og købe domæne. Skriver jeg bare mine kunders kontooplysninger deri eller hvad gør jeg?

Et andet spørgsmål jeg har er, hvad jeg gør med mine kunders tidligere hjemmesider og domæner? Sletter jeg dem, og hvordan?

Jeg håber, at der er nogle derude der har noget erfaring, som kunne tænke mig at lære mig lidt omkring, hvordan jeg kommer igang eller kan guide mig videre til nogle andre, der måske kan lære mig noget om, hvordan jeg kan komme i gang, for jeg har et kæmpe drive og vi helt vildt gerne i gang.

Mvh Lucas Damsgaard

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lucas,

Som kunde ville jeg aldrig give en fremmed adgang til mine konto-oplysninger, jeg synes dog istedet at du skal guide kunden igennem købet af hosting samt domæne, så godt som de kan.

Derefter, kan de blot sende deres login oplysninger til deres server samt domæne til dig, det vil være det mest sikre at gøre for dine kunder.

Hilsen,

Mikkel Krogsholm.
Fra Taastrup
Tilmeldt 26. Feb 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret! Det er nok det jeg gør!

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)