Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af Aps

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Jeg har et dilemma som jeg ikke rigtig kan læse mig frem til. Jeg har fundet frem til https://billigselskab.dk/ som skal oprette et Aps og holding selskab for mig. Dog er det sådan at jeg skal sende nogle papir ind til godkendelse i den virksomhed som jeg vil starte op. Der kan gå mellem 4 til 8 uger inden det bliver godkendt. Jeg havde en ide om at lease to biler vi opertionel leasing idet jeg så kunne bruge det indskud som en del af de 50.000kr men hvis der skal gå 2 måneder inden jeg kan tjene penge skal jeg også betale 2 x 2 måneders leasing for biler der holder stille. Og vil helst slippe for at skulle sætte 50.000kr ind først og så efterfølgende ydligere penge til udbetaling på leasing i de 2 biler idet mange andre ting også skal købes. 

Er det bare mig der ikke kan se løsningen her, eller kunne det være og starte med et enkeltmands først og så efter noget tid ændre det selskabet til et Aps ?

Vh H

 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også nøjes med IVS og låne pengene ind i selskabet.


Det tager 1 dag at oprette et ivs.

Så behøver du ikke have nogen biler stående.

Du kunne også selv oprette ivs selskab ( drift + holding ) det er meget nemt

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal gå til en rådgiver. I dag ville jeg IKKE starte IVS (skidt skidt ry og mulig ny lov) og hvordan du forestiller dig at operativ leasing skal finansiere selskabets stiftelse er også skidt forklaret

Se at finde 50.000 kr - få bekræftet kapital og stift ApS og lave så leasing osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Dec 18
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er lidt usikker på dit dilemma. Er det fordi der er risiko for, at du modtager afslag i den ansøgning og herved forsvinder forretningsgrundlaget, og du så i den forbindelse finder det besvægerligt at stifte selskaberne, for efterfølgende at lukke dem?

Hvis du med sikkerhed kommer igang, stift den virksomhedsform der passer til virksomhedens risiko, og vent med at tegne leasing aftalerne indtil der er fast indtjening.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)