Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe med at be -eller afkræfte min begynderstrategi?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Jul 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak John!

Kan du linke til et godt sted vedr. linfo om pensionsopsparing (faldgrubber og fordele\ulemper). Jeg er nu studerende de næste 4 år, men inden jeg tog det valg, var jeg lønslave i 10 år, så der står lidt hos hhv:
PensionDanmark (Størstedelen)
Nordea
SparNord

Hvis vi taler meget langsigtet kunne det være meget spændende at se hvad der kan gøres med den smule jeg har til pension.
Jeg har overvejet at forhøre mig hos Nordnet, men jeg ved også at der vidst kan være nogle omkostninger ved at overføre pension til et andet sted (hvis det da overhovedet kan lade sig gøre hos de enkelte). Jeg har tidligere kontaktet min bank SparNord, men de har ingenting at tilbyde hvad angår investering.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

kun til pension for selvstændige - selv om det kan minde om http://finansiel.blogspot.dk/2017/12/selvstndiges-pension.html 

Du kan i de fleste banker selv administrere de papirer du vælger at investere i - helt som frie midler, ligger de så bare i en pensionskonto med tilhørende pensionsdepot
Handels omk osv helt som frie midler - når du selv styrer det - men 15,3% skat i løbetiden alene

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)