Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hente varer hjem fra tyskland - hvad er billigste forsendelse?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at importere nogle børneting fra tyskland som vejer ca. 5 kg. pr stk. og firmaet som sælger dem for 21,90 euro pr. stk eks. moms tager så 17 euro for at sende dette.

Kun hvis jeg tager 40 stk. kan det sendes for 7 euro pr stk.

Og fylder jeg en lastbil (hvilket jeg ikke gør) så koster de 3 euro pr. stk.

Til dem der måtte have lidt mere erfaring indenfor dette felt - lyder det rimeligt eller skal jeg lige prøve at finde en anden grossist?

Håber på svar.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der evt. nogen der kan anbefale en billig måde at transportere fra tyskland?Stick out tongue

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke lige hvor meget det fylder, men kunne det måske betale sig at leje eller låne en varebil og så selv hente det....bare en tanke.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

gode forslag.

Ja det fylder 20 stk på en palle... tænkte bare palle transport var billigere.

:O)

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sue.

2 paller fra Tyskland er til at betale.

Jeg bruger NTG Continent, som fragter paller fra både Italien og Tyskland. Det går ret kvikt, og jeg synes ikke det er dyrt.

Mvh

Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da nogle vanvittige priser! Det koster normalt max 80 euro at sende en palle til DK, og det er med de store og dyre fragtfirmaer... Så de tjener da kassen, hvis de tager 17 euro pr stk!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja netop fashion
Også min tanke... men da jeg aldrig har importeret varer fra Tyskland og hertil ville jeg lige sikre mig.
Tror simpelthen jeg vil skrive til dem at hvis de vil sælge deres produkter i dk må de give nogle realistiske fragt priser.
Typisk at de tror man bare overfører et hvilket som helst beløb med lukkede øjne.
Godt min mand er jyde... så bliver der altid tjekket en ekstra gang på priserne haha...

tak for svar.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12668
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue:
Typisk at de tror man bare overfører et hvilket som helst beløb med lukkede øjne.
Godt min mand er jyde... så bliver der altid tjekket en ekstra gang på priserne haha...

 

Slap nu lige af lidt af, de har givet dig en stk. pris på 17 Euro som lyder helt fair for en pakke. Den kan du jo på ingen måde sammenlige med en palle pris. Deres pris på 7 Euro pr. stk. lyder meget fornuftig når der kun kan have 20 stk på en palle.  20 x 7 = 140 euro pr. palle  er en meget realistisk pris når vi snakker 1 til 2 paller.  Men snakker vi 3 eller flere paller falder prisen væsendtlig, så det bør du tage med i dine overvejelser.

 

Mvh

Ravn

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Sue:
Typisk at de tror man bare overfører et hvilket som helst beløb med lukkede øjne.
Godt min mand er jyde... så bliver der altid tjekket en ekstra gang på priserne haha...

Slap nu lige af lidt af, de har givet dig en stk. pris på 17 Euro som lyder helt fair for en pakke. Den kan du jo på ingen måde sammenlige med en palle pris. Deres pris på 7 Euro pr. stk. lyder meget fornuftig når der kun kan have 20 stk på en palle.  20 x 7 = 140 euro pr. palle  er en meget realistisk pris når vi snakker 1 til 2 paller.  Men snakker vi 3 eller flere paller falder prisen væsendtlig, så det bør du tage med i dine overvejelser.

Uden at vi skal starte en større diskussion, så er 17 euro for en pakke fra DE til DK mega dyrt! Med mindre den vejer over 30 kg, eller er i nogle helt unormale mål... Men er den indenfor de normale standarder, så er det en meget høj pris! Havde det været DK til DE, så var prisen nok mere retvisende, men ik den anden vej...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)