Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår kan man få erstatning ?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 13:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.

Fede malerier en blog om malerier

Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gør lige alle en tjeneste og skriv hvem det er.
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 14:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

akeniels:
Så meget for ytringsfrihed :-(

Det har intet med ytringsfrihed at gøre. Det er imod den danske lov at hænge andre ud og derfor også imod Amino's reglement. 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Ja ja men stadig uprofessionelt af et firma at fortsætte med at trække fra mandens konto og helt ærligt......jeg havde sq også nævnt det firma ved navn
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

akeniels:
Ja ja men stadig uprofessionelt af et firma at fortsætte med at trække fra mandens konto og helt ærligt......jeg havde sq også nævnt det firma ved navn

Bliver man mere professionel af at ville hænge andre ud ved navn?

Der er - altid - to sider sagen og to forskellige oplevelser af et forløb ved en uoverensstemmelse.

Nogle gange skyldes det misforståelser.

Vi har alt for mange gange oplevet, at et navngiven firma eller en person er blevet hængt ud som svindlere, tyve og lignende, for efterfølgende at se de to parter blive enige om, at det blot var en misforståelse.

Amino ønsker ikke at være part i en eventuel tvist mellem to parter. Det bliver Amino automatisk, hvis Amino lægger plads til rådighed for udhængning/tilsvining af navngivne personer eller virksomheder.

Derfor.. er Aminos regler fuldstændigt utvetydige på det område.
Og en accept af Aminos regler er en forudsætning for at kunne deltage i debatten. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Siger ikke at jeg ikke acceptere reglerne, blot at jeg er uening og det må jeg vel godt???
Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 16:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestil en nyt kort i banken og kom videre i livet. Politiet gør ikke noget ved småforbrydelser og du kan så nemt stoppe de gener du har oplevet.

Fik selv hævet 17000 på mit kort i sidste måned men de blev tilbageført før jeg opdagede det. Banken mente der ikke at politiet ville gøre noget da der ikke er lidt et tab.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 21:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

akeniels:
Siger ikke at jeg ikke acceptere reglerne, blot at jeg er uening og det må jeg vel godt???

Så det du siger, er at du ville synes det var helt iorden, hvis en eller anden tilfældig person, tilsviner dit navn/din virksomhed, uden nogen form for belæg, på et offentlig forum?

Jeg tror ikke helt du ved hvad det er du er uenig i. 

Mht. til spørgsmålet, så tror jeg ikke det ville kunne betale sig at forsøge at få erstatning - overhovedet. Du skal højst sandsynligt kunne bevise at du rent faktisk har mistet fortjeneste i den tid du har brugt på at tjekke netbank, for at kunne få noget i erstatning (udover måske de penge de uretmæssigt har hævet). Så som andre skriver, ville jeg lade den ligge og få dig et nyt dankort. På den måde undgår du at bruge endnu mere af din tid på en "hævn aktion" imod firmaet, der ikke rigtigt gør dig nogen gavn.

Med venlig hilsen
Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)