Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring med forskellige momssatser til fakturering - samt udskrive faktura på andet sprog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Benalmadena
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kender en fornuftigt fakturerings program, hvor man selv kan opsætte forskellige momssatser?
Samt ændre i faktura layout til andet sprog.
Prøvet Billys virker fint til formålet, men kan ikke ændre layout - og de er ikke interesseret i at hjælpe, selv om der faktisk kunne komme en del salg uf af det til andre kunder bosiddende i Spanien. En dansk faktureringsprogram - der udskriver faktura på spansk, burde ikke være så svært - men det er det så.  

Nogen ideer?

Krav:
Skal kunne opsættes til forskellige momssatser
og skal unde ændres i layout på fakturaen, så den kommer ud på spansk.

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

prøv at tage fat i E-comonic.

Jeg mener helt bestemt, at de har et setup i Spanien, så E-conomic Danmark må kunne hjælpe med dette.

Med venlig hilsen

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Benalmadena
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Stig.
E-comonic er bare for store i forhold til det kun er faktura, tilbud, kreditnota - jeg skal bruge.
Alle bilag ryger til revisor, der klarer alt det andet -  men derfor vil jeg gerne automatisk følge med i salget ;-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46503
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

også summasummarum kan du ændre layout og tekster i fakturaen som jeg husker det og naturligvis selv opsætte alle momssatser

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Det er lige en sag for vP Faktura. Alle udgaverne kan håndtere det antal lande du har lyst til. Hver land har egne momssatser og tekster til fakturaen. I Standard og Professionel udgaverne er der desuden en indbygget rapportdesigner, så du selv kan ændre hele designet. Prøv at hente det fra www.vipilon.dk , Du kan teste det gratis i 30 dage, inden du beslutter om det er noget for dig.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS

Fra Benalmadena
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Viggo 

Det vil jeg lige tjekke ud.
Prøvede jo Billys og det virkede - indtil jeg spurgte om de kunne indsætte en anden faktura skabelon, som jeg selv lavede oversættelse på.
Produkter og tekst skriver jeg jo direkte ind, men dsv. kunne det ikke lade sig at gøre- 
men tjekke lige din ud nu

Fra Benalmadena
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John

vil tjekke efter - og se om det kunne være en løsning 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Nu forudsatte jeg, at du skulle fakturere i EUR og derfor skulle tilkøbe valutamodulet hos Billys Billing, som gør at den månedlige pris bliver kr. 139. Hvis du også skal lave tilbud i Billys Billing, så løber der yderligere kr. 49/md, hvorved E-conomic vil være en billigere løsning.

Med venlig hilsen

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Du skal prøve Xena - det kan det hele og er endda gratis at bruge (hvis det altså kun er dig og din revisor, der skal bruge det). Jeg er i gang med at lege med det, da vi skal have det integreret i den webshop platform, jeg er med til at udvikle og er blevet meget imponeret over det.

God fornøjelse

Morten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)