Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke podcasts kan du anbefale?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 36
Fra  GreenCreative Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som overskriften siger, så synes jeg det kunne være sjovt at høre hvilke podcast i lytter til, eller har lyttet til - som I kan anbefale andre herinde :)

Jeg kan selv anbefale "Seth Godin's Startup School" :)

Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Ib Potter til det faglige og ellers næsten alt hvad P1 laver til de lange køreture. Man lærer og hygger sig :-)
Fra Herning
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 32
Fra  aktie-handler Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer at høre millionærklubben på radio24syv

Fra Give
Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 16
Fra  (LUKKET) IVENTIC Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lytter bl.a. til The Industrious Geeks, Harddisken (DR P1) og Radiolab.

The Industrious Geeks er en podcast med Mikael Rieck fra Antphilosophy.com og Søren Riisager fra Webjuice.dk som værter. De interviewer en masse forskellige danskere, omkring alt fra outsourcing af opgaver på internettet, til hvordan splittester sin hjemmeside. Det er et meget lærerigt podcast, og det kan virkelig anbefales, hvis man selv ejer et website, eller interesserer sig for området.

Radiolab er et fantastisk program! Hvis du ikke har noget i mod engelsk tale, kan jeg klart anbefale det. Jeg har hørt værterne fortælle, at de bruger vanvittigt mange timer på at redigere og sammensætte hver eneste episode - og det kan jeg godt forstå, med alle de små finurlige lyd-detaljer, der virkelig gør showet til noget helt specielt.
Jeg kan helt klart anbefale episoden ved navn "Limits", hvor værterne går i dybden med menneskets fysiske grænser - meget spændende!
Martin Thorborg har også anbefalet Radiolab i en af sine YouTube-videoer, hvor han fortæller at det er en af hans meget store inspirationskilder - du kan se klippet " target="_self">her.

Harddisken lytter jeg mest til, når jeg lægger mig til at sove, men det har ikke noget med indholdet at gøre - det er bare så afslappende at falde i søvn til, samtidigt med at det er interessant :-)

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 36
Fra  GreenCreative Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, jeg glemte at nævne "the random show" - det er godt nok et video podcast, men det er virkelig fedt :)

Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative

Fra KBH
Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Templeofrock.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lytter til "The Fizzle Show" pseudo-religiøst. Podcasten handler om iværksætteri - dog med fokus på bloggere og det de kalder "creative entrepreneurs". Det jeg synes er fedt ved programmet er, at de er meget newbie-venlige og er gode til at konkretisere abstrakte problemstillinger, motivation, kreativitet og hvorfor man i hele taget vil starte sit eget. Folkene bag tæller bl.a. Corbett Barr fra ThinkTraffic. Thumbs up herfra :)

Link til deres episode-list: http://thinktraffic.net/fizzleshow 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hermed en bette liste over podcasts jeg lytter.. Flere af Jeres vil sikkert blive tilføjet. ;-)

- Elektronista
- Marketing Over Coffee
- Social Media Marketing With Michael Stelzner
- Real People Doing Real Work In Social Media
- The Human Business Way
- MereMobil.dk
- Sælg For Helvede! (bliver ikke opdateret mere)
- Thomas Rosenstand (bliver meget sjældent opdateret)
- TrendsOnline.dk
- The Industrious Geeks
- PotterCut 

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)