Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne i praktik i et start-up

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg går på efterskole, og vi har fået en opgave. Vi skal finde en praktik plads, et sted som beskæftiger sig med noget, som vi kunne forestille os at arbejde i fremtiden. Ud fra de få dage (1-2 dage) skal vi skrive et projekt. Det eneste jeg kunne tænke mig i fremtiden er at starte et firma. Derfor tænkte jeg "Jeg skal da i praktik i et start-up!".

Efterskolen ligger I Bøvlingbjerg (tæt på lemvig og holstebro) men jeg kan også vælge at være i praktik i min hjemby, Aalborg.

Jeg søger et Start-up som gerne vil have en 16 årig på besøg, og Evt. deltage i et interview.

Skriv endelig til mig, enten her på siden, eller læg et svar her i tråden. 

På forhånd tak!

Hilsen en spændt 16 årig

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår taler vi?

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld den lange ventetid, på svar (der var lidt tvivl om datoerne). Det er omkring den 11. november. Ved godt det er lidt kort varsel, men det er den hurtigste varsel jeg kunne frembringe.

Tak

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Rettelse, det er den omkring den 3. December! (Vi var åbenbart ikke færdige med at være i tvivl om datoerne)

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du skrive lidt mere om dine personlige interesserer og hvad slags startup du interesserer dig for? Snakker vi e-handel, softwareudvikling etc? Du kan eventuelt sende det til min mail: jesper@freightlane.com

Vi vil gerne hjælpe dig, hvis der er en form for match mellem hvad du brænder for og det vi laver. Vi har kontor i centrum af Aalborg. Du kan læse mere om vores virksomhed her: www.freightlane.dk 

Mvh.

Jesper Asmussen.

Mvh Jesper N. Asmussen

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, selvfølgelig! Jeg interesserer mig meget for computere og det meste der hører med. 

Det idéelle start-up for mig, ville være et som er bygget op om et (eller flere) produkter (ved ikke hvordan jeg ellers skal formulere det). Det vil sige, ikke f.eks et konsulent firma, tømrer firma, you name it. Det må derimod gerne være et digitalt produkt, så vel som et fysisk produkt. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)